Bestämt mig!

Äntligen har jag bestämmt mig, jag ska stanna i Team Malmoe minst ett år till. Det beslutet tog jag genom att snacka med min tränare. Så bestämmde jag mig. Just nu är jag inne i en glad period. Känns så j*vla skönt. Slippa allt negativt.

Är faktiskt lättad över att kunna tänka positivt ibland. Förr i tiden var jag en positiv person, jag försvann ett tag, men nu är jag tillbaka, den riktiga Alex är tillbaka. Den positiva Alex. Aldrig mer ska jag vara negativ. Ska tänka framåt och glömma det negativa. Äntligen, jag är faktiskt stolt för att kunna komma in på denna banan. Resan har varit lång och det är en lång väg kvar, men är på rätt väg. Woho!

Har matte prov imorgon, känner mig faktiskt rätt förbered. Bli nu inte förvånade över att detta är ett positivt inglägg. Det är bara jag som är glad. Tackar mina vänner för dom hjälpt mig att klara det här. Från början visste jag att det skulle bli bra, men det är som det alltid varit, det negativa går över det positiva. Men alla tycker vi , att det var bättre när man var liten, men that's life. Eller?

Nu ska man bara softa, sen kanske ner till hallen. Får se om jag orkar.

// Alexander Nerbring.

Kommentarer
Postat av: Anita

Grattis Alex att du nu har bestämt dig för att stanna i Team Malmö. Jag tyckte det var riktigt roligt att höra din positivitet, forsätt så.

Jag håller på dej.

2008-12-03 @ 14:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0