Ett tag med...

Ett tag har nu gått med lite positiv inställning. Det har känts riktigt bra. Märkt att allt har gått så mycket bättre.
Man kan väl säga att jag lärt mig att leva med skiten. Det tillhör väl livet? eller? Ingen mår bra alltid. Sen tycker jag det har hjälpt och snacka med olika personer och vänner och så. Man känner typ...ja, mer lättnad. Fy vad skönt! Den riktiga Alexander Nerbring är tillbaka efter ett år av hat, tårar och sorg!!

Denna veckan har varit en av dom bästa faktiskt. Vatt med Jessica, Patrik, Kim och Robin. Som vanligt när man är med Jessica så har man skit kul. Man blir lite crazy. Hon är en go vän, kan alltid lita på henne i alla omständigheter.
Bowlingen går bra nu, utan någon smärta. Syftar då på min handled, innan hade jag ont i handleden när jag spelade, men nu har jag köpt handledsskydd så nu spelar jag utan någon smärta i handleden. Skönt! 

Var på Big Bowl idag och käkade julbord med klassen. Gott! Men mätt blev man. Riktigt mätt. Är fortfarande mätt.


Kort inlägg idag. Igen. Men måste gå till bussen nu. Ha de bra gott folk. // Alexander Nerbring.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du mår bättre Alexander!

Livet är hårt ibland.

2008-12-18 @ 22:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0