Hm.....

Hmmm....var ska jag börja?
Ska bara säga att, jag bryr mig inte ett skit va folk säger till mig, så, varför ens ta den tiden de tar att kommentera? " du e kass lägg ner" " du e ful". Orka liksom säga så? Det är mitt liv och inte någon annans, jag gör inte låtar för att andra ska må bra och vara glada, jag gör musik för att få ut vad jag känner och tycker, sen om folk tycker de e bra eller dålig musik jag gör, bryr jag mig inte om. Så ni kan sluta komma med era jävla kommentarer för jag bryr mig inte. Kritik som " du e bra"..." du behöver förbättra de o de", de kan jag acceptera , men inte skit snack.


För de andra, så vem kan man igentligen lita på till 100%? Ingen...Alla bara ljuger och sviker en. Är trött på det...hela denna jävla världen e falsk...skit snack sprids överallt, man går inte säker någon stans...
Jag kanske har gjort dåliga saker, som börjat röka, skitit i skolan, men det ger väl fan inte er rätten till att komma med era jävla kommentarer och säga massa skit, det e väl jag som gör något och inte du? jag är väl en människa precis som du? eller? har jag fel?
Jag har fått en massa skit i 9 år , och nu är jag trött på , rent ut sagt, tur de så är jag mig själv som många många många personer i sverige inte är, folk säger att dom e de, men de e dom innerst inne inte. Folket som rånar, knarkar och går runt och söker bråk hela tiden? är dom sig själv? nej det är dom inte. Dom gör de för och få uppmärksamhet. Dom lär sig inte av sina fel så dom fortsätter med det dom gör.
Jag fullständigt hatar dom, som inte känner mig, som inte ens vet vem jag är...som kommer och söker bråk, vafan e de för stil? det skulle inte varit lika kul om någon som är starkare än dig, som kommit från ingenstans och börjat bråka med dig, och du skulle tycka så som jag? nej dåså, gör inget som du inte kan ta emot själv...

Ni kanske tycker jag e en jävla " mes " som skriver så här, men de e bara vad jag tycker. Så sök inte bråk , för jag kommer inte avsluta det. Kommer bara ignonera det. Och glöm inte att ni behöver inte ta er tid och säga att jag e "kass" och att jag ska lägga ner med musik, för kommer inte lyssna er så fuck off.
Detta samhället förväntar sig att , börjar man med musik , sport eller vad som helst, så tror dom att man ska vara grym direkt...nepp....

Hej då.//Alexander Nerbring

Var tvungen och skirva detta...en gammal text som jag skrev för längeedan på bloggen på lunarstorm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Welcome to reality.

2008-12-08 @ 18:54:16
Postat av: Anonym

Förresten så borde du lära dig att skriva innan du startar en blogg.

2008-12-08 @ 19:06:04
Postat av: Anonym

Ingen är nog någonsin sig själv, kom ihåg det. Visar man vem man verkligen är så är det lättare för världen att göra en illa. De enda personerna man någonsin kan öppna sig för är de som verkligen står en nära. Och i mitt fall så har jag i princip bara en. Jag tror inte alltid att man menar någonting med det. Det är bara en sorts försvars mekanism som sätter igång när man börjar känna sig hotad. Det är svårt att hitta någon som man litar på till 110% det gäller bara att hitta den personen. man kanske tror att man funnit den speciella personen, men oftas så visar det sig i slut ändan att den personen inte varit sig själv runt dej. Det är när man går igenom de svåra delarna i livet som det verkligen visar sig vilka de sanna vännerna är. Men deppa inte för det, för hänger man upp sig på sådana detaljer så kommer livet att bli helt katastrofalt. Även om det är svårt så gäller det egentligen att bara försöka visa vem man är och försöka lita på folk i ens närhet. annars kommer man sluta upp helt ensam. och jag tror inte att någon vill vara helt ensam. Du är bra...tro mej...jag vet...:)

2008-12-16 @ 19:50:27
Postat av: Anonym

Ingen är nog någonsin sig själv, kom ihåg det. Visar man vem man verkligen är så är det lättare för världen att göra en illa. De enda personerna man någonsin kan öppna sig för är de som verkligen står en nära. Och i mitt fall så har jag i princip bara en. Jag tror inte alltid att man menar någonting med det. Det är bara en sorts försvars mekanism som sätter igång när man börjar känna sig hotad. Det är svårt att hitta någon som man litar på till 110% det gäller bara att hitta den personen. man kanske tror att man funnit den speciella personen, men oftas så visar det sig i slut ändan att den personen inte varit sig själv runt dej. Det är när man går igenom de svåra delarna i livet som det verkligen visar sig vilka de sanna vännerna är. Men deppa inte för det, för hänger man upp sig på sådana detaljer så kommer livet att bli helt katastrofalt. Även om det är svårt så gäller det egentligen att bara försöka visa vem man är och försöka lita på folk i ens närhet. annars kommer man sluta upp helt ensam. och jag tror inte att någon vill vara helt ensam. Du är bra...tro mej...jag vet...:)

2008-12-16 @ 19:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0