Nyår...

Ja nu är det snart dags. Nyår. Dagen innan det nya året är framme. Underbart. Jag har en del nyårslöften. Jag TROR jag kommer att klara av dom. Men, vad som helst kan hända. Eller? Iallafall dom är:

- Sluta röka.
- Bli en stark person och skita i problem och skit.
- Bli glad.
- Fixa skolan.

Man kan säga rätt mycket om detta år, tråkiga saker, roliga saker eller underbara saker. Jag lär ju mest säga dåliga saker. För detta året har inte varit mitt år. Minnen finns där så klart, kan inte glömma alla fester, midsommaren, vännerna, matcherna eller tävlingar. Oförglömligt. Men där kommer vi till allt det dåliga. Nerslagen, åkt in i en ruta m.m. Det kommer jag faktiskt glömma. Jag är rätt säker på att 2009 kommer bli mitt år. Jag ser mycket fram emot att fira nyårsafton imorgon. Jag har bestämt, jag ska ta min sista cigg exakt klockan 23:57. Sen fimpa den 00:00 sen är det slut med rökandet för mig. Kommer kännas så skönt. En sak till innan jag avslutar detta ämnet. Jag vill tillägna ett stort tack för alla som har funnits där för mig när jag var nere på botten. Tack så hemskt mycket allihopa! Glömmer aldrig det ni gjort för mig. Aldrig.



Var på bio idag med Robin. Såg " Yes man" Rolig var den. Rekomenderas att kollas på. Eller va säger man?
Imorgon är det nyårsafton, ska fira den med Robin. Var vet jag inte, har tre fester och välja mellan. Jobbigt eller hur? hehe. Så kan de va.


Nu står tankarna still igen. Jag skriver på torsdag. Jag vill önska alla ett riktigt gott nytt år. Och ta väl hand om er. Ta det lugnt med era fingrar med smällare och raketer. Ha de bra allihopa. // Alexander Nerbring.

Kommentarer
Postat av: Uffe

Detta var trevligt att läsa, ska försöka att hjälpa dej med din bowling så gott jag kan, om du vill.(framför allt den mentala biten, för du har ju alla de andra förutsättningarna, vad gäller själva slaget)

Rökningen är ju ett riktigt bra beslut att sluta med.

Skolan är det bara att kämpa med, det är ju trots allt den som ger dej ett hyfsat jobb som du kanske ska ha i hela ditt liv.

Så ta och spotta i nävarna och ge dej själv ett riktigt bra 2009.

PS Glöm ej att tvätta händerna så att jag slipper ett "gäggigt" handslag när vi träffas den 7/1 på hallen.DS

Gott nytt år önskar hela Fam. Österlindh

2008-12-31 @ 12:02:09
Postat av: Anonym

Detta var trevligt att läsa, ska försöka att hjälpa dej med din bowling så gott jag kan, om du vill.(framför allt den mentala biten, för du har ju alla de andra förutsättningarna, vad gäller själva slaget)

Rökningen är ju ett riktigt bra beslut att sluta med.

Skolan är det bara att kämpa med, det är ju trots allt den som ger dej ett hyfsat jobb som du kanske ska ha i hela ditt liv.

Så ta och spotta i nävarna och ge dej själv ett riktigt bra 2009.

PS Glöm ej att tvätta händerna så att jag slipper ett "gäggigt" handslag när vi träffas den 7/1 på hallen.DS

Gott nytt år önskar hela Fam. Österlindh

2008-12-31 @ 12:04:10
Postat av: Pippin

Skönt att höra. Se ljust på 2009 du har allt att vinna och inget att förlora. Ta allt det negativa och jägg det bakom dig, det har hänt och inget du kan göra något åt. Ta det som en lärdom och ta vara på det positiva du har och gör något av det i stället.

Håller med om att sluta röka är ett bra positivt beslut.

Skolan ska du kämpa för, det är jt trots allt DIN framtid det gäller och inte dina kompisar. Säger samma sak till Carolina hemma. skit i om dina kompisar tycker du är en pluggis, DIN framtid står på spel.

Vad det gäller fester, så kan man ha kul utan alkohol. Det dövar bara, det hjälper inte.



Vi ses på banorna.

Är det något så vet du var jag finns.



Ha ett riktigt gott nytt år.

Pippin

2008-12-31 @ 13:20:42
Postat av: emma

du klarar det!

2009-01-11 @ 16:16:19
URL: http://emmagatenstam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0