Skööönt!

Nyss hemkommen från Trelleborg. Man kan väl säga så här. Jag är jävligt lättad. Slog nytt pers. 1020 på 5 serier. 204 i snitt. Några år sen man spelade så bra. Skönt som in i h*lvete. Spela 3 - manna dm på söndag i staffanstorp med Niklas och antagligen Glenn.


Idag lärde jag mig en sak, att inställningen är viktig. Jämnförde dagens tävling mot tidigare matcher och tävlingar, denna tävlingen var jag positivt inställd. Och jag tog för en gångs skull ruta för ruta och tänkte inte på förgående ruta. Kanske är detta min vändpunkt. Förhoppningsvis.


I December månad ska jag :

• Spela 3-manna dm. ( Söndag, Staffanstorp)
• Spela Junior Elit ( Baltiskan)
• Spela jultävling, månadstävling och internmatch( Baltiskan)
• Spela formo cupen ( Kronprinssen)


Och efter nyår ska jag :

• Sluta röka ( jag ska lyckas)
• Bli mer positivt inställd till saker och ting.( Är redan på väg uppåt) Eller?

Har inte så mycket mer. Skriver på söndag kväll om hur det gick i 3 manna. Ha en riktigt trevlig helg. // Alexander Nerbring.



Kommentarer
Postat av: Stickan

Bra jobbat, Alex. Possitivism är viktig. Det har jag försökt "plantera" in i ditt och de andra ungdomarnas huvud under många år. Kanske har jag lyckats till slut .

Men Du, varför svärord i bloggen?

2008-12-13 @ 14:22:49
URL: http://web.comhem.se/~u40138275/Index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0