Trivs med livet...

Ja, ni ser rätt. Jag trivs med livet just nu. Känns konstigt för mig att säga det. " Jag trivs med mitt liv" Fan! Jag är nästan stolt över att säga de om jag ska vara ärlig. Det kanske hjälper och skriva av sig här på bloggen? Mår ni dåligt? Behöver ni nån och prata med? Ta de lugnt, börja blogga, det hjälper. Är det så här det känns och vara lycklig? Så fall älskar jag det.

Igår var jag på fest hos Palle. Han fyllde år i torsdags så vi firade han. Jävligt chill fest faktiskt. Dagen började med att jag stack till skolan, hade bara tre lektioner. Sen stack jag ner till bowlinghallen och kollade på super sixxxxxx. Efter det så stack jag hem och duschade och fixade mig, sen stack jag Kim, Jessica, Patrik och Andre och käkade på burger king.
Sen tog vi bussen till Kirseberg där Palle bor. Vi va väl 50 pers i en stor 4a så det var ganska mycket folk där. Och inte nog med det, vi hade en rökmaskin i stora rummet och blinkande ljus, rätt soft eller vad säger du? Stack ifrån festen vid 2 tiden, jag, Andre, Patrik,Jessica, Emma och Erika stack sedan till mcdondals och käkade, och Patrik bjöd mig på mat, tack så mycket bror. Du är en vän man kan räkna med. Efter det stack jag hem och somnade nästan direkt. Vaknade lite för tidigt, klockan 10.


Fyfan, tiden går snabbt, det är snart jul, och det känns fan inte längesedan man satt där hemma och firade jul med familjen, men denna julen kommer bli lite annorlunda. Kommer inte fira jul med en riktig familj. Då mossan och fassan är skiljda. Så det kommer kännas lite konstigt. Jaja, sånt får man leva med. Bara två veckor kvar i skolan sen jullov. Fan va gött, känns som jag behöver komma från skolan lite. Tänka på annat. Njuta av livet rättare sagt. ( Bli nu inte förvånad att jag säger att jag trivs med mitt liv.) Önskar allihopa en riktigt god jul och gott nytt år.


Eventuellt kommer jag skriva mer ikväll, Ska snart till mormor och morfar och käka middag. Sen ner till bowlinghallen igen. Sen svedala imorgon. Träna med utvecklingsgruppen. Gott är det.

// Alexander "Nebro" Nerbring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0