Wasting your time?

Vad skrev jag i förra inlägget? Jag bryr mig inte under några omständigheter vad folk kommenterar och skriver till mig. Förra kommenteren " lär dig skriva innan du börjar skriva blogg", ja vad det nu var. Jag bryr mig inte. Vad har det blivit av dagens personer? Förr kunde man göra vad man ville, utan några onödiga kommentarer. Men det har helt försvunnit. Finns inte vett i någons skalle idag. Alltid nåt och klaga på.


Är det inte någon som kan banka in lite vett i deras hjärnor. Trött på att få onödiga kommentarer. Vad har jag gjort för fel?
Jag har precis börjat bli på bra humör och glad. Så kommer dom och försöker trycka ner mig igen. Inte lönt, ni kommer inte lyckas, kan jag säga redan nu. Lägg det på minnet allihopa, att jag inte kommer bry mig om ni nu kommer med era kommentarer. Vet att det kanske inte hjälper att skriva detta, men var så tvungen.


Allt är nästan på väg upp nu, känns det som. Tränade igår och idag, känns som den "riktiga" Alex är på väg tillbaka, känns hur bra som helst och spela. Skönt. Ska vi se om det håller i sig till matcherna efter jul börjar.


Kort inlägg idag. Orkar inte skriva mer. Ha de. // Alexander Nerbring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0