Opererad...Igen...

Japp, längesedan man skrev här.

Allt känns deppigt just nu, då jag har opererat mig igen, denna gång i vänsterarmen.
I alla fall..åkte in i en glasruta i lördagskväll, skar upp två skenor och skadade en...ringde ambulans gjorde min kompis, svimmade av och fick ett anfall och ambulansen kom efter 5 - 6 minuter.
Väl när jag kom till akuten så fick jag vara där mellan 9 på kvällen till 3 på natten, så fick jag också
reda på att jag skulle till handkiurgen dan efter och kolla upp det.


Söndagen klockan 9.

Kom dit och fick vänta ett tag...fick först ett positivt besked att jag slapp operation...men som man säger...allt kan vända snabbt...5 minuter efter jag hörde att jag inte behövde opereras så sa läkaren "Det är djupare än vad jag trodde så du måste opereras".


Läggs in på ett rum.  I väntan på operationen så får jag besök av Andre R som varit med och orsakat skadan...sen kom Kim och Andre N, med en blomma som bevis att dom bryr sig om mig...tack för blomman...senare vid fem tiden kom Denise och Isabella. Kvart efter det så var det dags...jag skulle opereras...det gick bra och det gick på en timme. Sen kom  jag till salen och vilade.


Nu är jag hemma igen och mår bra...är deppig bara då jag ska ha gips i sex veckor.
Denna sommaren förstörd...

Aja, livet går vidare...


Vi hörs.


//Alexander Nerbring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0