Över 40 timmar utan sömn...

Inte för att jag är trött, men jag känner att jag inte kan koncentrera mig till 100%. Det började med att jag vaknade på fredagen klockan 11 typ. Stack upp till datorn, sen satt jag här tills min träning...Sen efter de stack jag hem duschade och sånt och sen stack hem till brossan...

Väl hemma hos min bror så satt vi och tog några öl och snackade och lirade PES. Och med massa olika "debatter"
så blev det väl lite för sent...kom därifrån klockan 4 på morgonen och kom hem till min mormor vid sju och skulle dra till hallen vid halv 8... Kände redan då att jag inte kommer orka spela bowling hela jävla dagen uppe i ängelholm...Sådan blev också fallet, men det var inte på grund av att jag inte orkade...det var att min tumme fucka sig. Har skit ont så det blir ingen bowling för mig på MINST en månad...på sätt och vis är det skönt...men missar ju minst två matchomgångar...så de känns ju...


Just nu sitter jag här och segar vid datorn och tar de lugnt...ska snart sticka ut och ta en promenad...antagligen inte lång eftersom jag ska gå och lägga mig relativt tidigt idag...En sak är säker, det är att jag INTE ska dricka idag...



Ciao! nu orkar jag inte använda min hjärna för att skriva här...Ha de gött allihopa....// Alexander Nerbring.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0