Positivt och negativt...

Hallå där ute i kylan. Hade tänkt skriva av mig lite. Både om positiva saker och negativa. Vad är det som är fel med mig? Varför kan jag inte leva ett normalt liv som alla andra? Varför ska jag drabbas av allt möjligt? Varför är folk ute efter mig hela tiden utan någon jävla anledning? Frågorna är många...men kommer jag få svar på allting? Det får vi se...om jag pallar hela resan ut...

Spelade match idag, gick åt h*lvete. OK en serie var godkänd men resten var inte mina serier, de va inte Alexander Nerbring som spelade, det var en helt annan person... det var inte han som en gång har varit positiv och varit glad under matcherna, han är jag inte längre...han är väldigt långt borta nu. Kommer jag någonsin hitta mig själv igen? Känns inte som det just nu. Bara en tidsfråga innan jag blir galen och hoppar av med allting jag håller på med, skolan , bowlingen , allt. Det skrämmer mig inte att det ska hända, men det skrämmer mig om NÄR det händer, då jag ligger hjälplös på marken, och bryter ihop, då jag inte pallar mer. Det sägs att allting löser sig med tiden, men dag efter dag börjar jag få svårt att tro på det. Ni ska veta, jag är inte stolt över mitt liv, jag ville inte de här, eller ja , den riktiga Alexander Nerbring ville inte de här.Och när det gäller bowlingen så känns det som det är slut. Förstår inte mina lagkamrater , att dom vill att jag ska spela, när jag bara trycker ner laget. Vad de gäller mig, ser jag helst att min säsong är slut så jag kan ta nya tag efter jul. Men blir jag uttagen ställer jag så klart upp. Jag brukar säga, att när jag tappar humöret på matcher, så skyller jag på saker som händer mig utanför bowlingen, och jag börjar mer o mer tro att det är sant. Jag börjar tappa tron att det kommer bli bra. Skönt att det snart är slut på säsongen så jag kan börja om på nytt efter jul och nyår.
Nog om det negativa nu.



Får väl skriva lite positivt också. Har fått Xbox 360, det är nice. Och Fifa 09. 3 prov denna vecka och utvecklingssamtal imorgon. Jätte kul, *NOT*. Känns som skolan går uppåt. Skönt att någonting är bra i mitt liv i alla fall. Sitter just nu här och försöka tänka på vad jag ska skriva. Känns som det negativa tog över det positiva så jag inte får fram det positiva.
Ska snart lägga mig. Är trött och seg. Och vill helst sova bort mitt liv så jag slipper de negativa bitarna. Vill leva för mig själv, vara isolerad, och kunna skriva musik och få ut mina tankar. Men i ett samhälle som detta så går det nog inte. Får kämpa vidare.


Nu ska jag sova, tror jag. håll utkik efter mer uppdateringar i veckan. Spelar jultävling på fredag.

Ha de gött. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej Alex

Detta som du har skrivet om negativt och positivt tycker jag var fantastiskt bra. Du har verkligen fått fram vad du vill ha sagt. Men du vet att jag har sagt försök att alltid hitta det positiva så försvinner det negativa så småningom. Bowlingen vet du går upp och ner, men det tror jag är tjusningen med bowling. Alex du vet vem som du kan gå till och som du kan ha förtroende för eller hur?

Men fortsätt att skriva det gör du jättebra.

2008-11-25 @ 08:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0