Svårt för att hitta mitt rätta jag...

Just nu har jag svårt för att hitta mitt rätta jag. Fast det kanske har en anledning.  Har folk efter mig som ska slå mig. Fattar inte hur dom tänker, har inte gjort dom någonting. Dom försöker kräva pengar från mig. Har jag någon anledning och ge dom pengar? Nej, precis de är de jag inte har, ändå säger dom att dom " ska döda mig"
Jag brukar säga att dom bara är avundsjuk på mig för jag har ett liv.


Nämner inga namn. Men förstår inte, vad har jag gjort dom? Inte ett enda jävla piss. Trött på gå runt i stan och behöva vara rädd för folk ska slå mig. Var jag än går , är jag inte säker, och nu är jag inte ens säker på min träning och här hemma. Kan inte leva ett normalt liv när sånt här händer. Detta samhället är lika svart som en skorsten. Allt handlar om hat, våld , droger m.m. Försöka hålla mig till mitt "motto"  " Hur mycker ni än försöker, kommer ni aldrig lyckas med att trycka ner mig, jag står alltid på benen" försöker som sagt leva efter de. Men det är svårt, men gör vad jag kan för att lyckas.


Nog med det nu, blir nästan gråtfärdig när jag tänker på va jag har för liv. Idag ska man bara ta de lugnt med några vänner. Imorgon vet jag inte vad som händer, men ingen fest, ska spela match på söndag klockan 9:30.


Ha en trevlig kväll allihopa.( Kort inlägg idag, orkar inte skriva så mycket just nu) Ni får stå ut till söndag. Haj!

// Alexander Nerbring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0