Tankarna slut?

Just nu är mina tankar slut, kommer inte på vad jag ska blogga om, någon som kan komma nåt?


Kan väl berätta lite om va som händer i helgen.

På fredag ska jag spela jultävling, eller rättare sagt imorgon. Får väl se om man lyckas vinna igen, vann  ju förra året och om jag inte minns helt fel vann jag för två år sen också. Sen på lördag ska man bara slappa. Kanske sticka till Calle och lira Xbox 360. Och sen söndag ska jag spela match.Två matcher rättare sagt, får se till och avsluta säsongen på bästa möjliga sett. Har inte spelat bra alls i dom senaste matcherna.


Har slut på tankar. Orkar inte tänka mer.Är riktigt trött och seg. ikväll ska jag ner till Emmas träning och snacka lite med henne. Ska kanske, kanske spela ICA Maxi Tourment( eller hur man nu stavar de) den 12 december. Får se hur det blir.
I alla fall så står min hjärna helt still nu så kommer inte på något att skriva mer.


Ha de gött får skriva imorgon och skriva om hur det gick i jultävlingen. // Alexander Nerbring.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå hallå! Som gammal coach har jag sett en och annan talang där ute. Vissa har alla förutsättningar att bli riktigt bra, de har en sk känsla för spelet, som du... Men man får vara beredd att det kan ta tid. Men så plötsligt en dag så är du där. Ofta blir genombrottet en kanonsiffra, säg en bra bit över 900. Efter det så blir det lätt att ligga på 800 och snitta kring pari. Då kommer du vara bland de åtta bästa... Men då gäller det att ha tålamod, lära sig spärra, lära sig träna och tänka och lyssna på andra. Och lära sig tro på sig själv när det är match. DÅ ska man tänka mindre (!) och vara mer självisk. Ge det, säg ett år, det räcker, sen är du där! Lycka till!

2008-11-28 @ 10:58:03
Postat av: Nerbring-

Okej, jag tackar så mycket för kommentaren. Ska ha de i tanken. Jag vet att jag inte kan förvänta mig att vara på topp direkt, som du säger så är de bara träning träning och åter träning. Ha de bra. Vilken klubb träna du för? eller i?

2008-11-28 @ 13:27:22
Postat av: Anders Ström

Står det inte från vem inlägget är? Man fyller ju i sitt namn... Ja ja... Det är A-lagscoachen i ditt lag som talar, tillika din klotborrare. Jag tränar inte folk, försöker bara hjälpa till lite här och där.

2008-12-07 @ 08:01:33
URL: http://www.stroms.biz
Postat av: Anders Ström, igen

Nu står namnet, dvs denna gång lyckades jag fylla i rätt. Stick nu ner på hallen och heja på Orring, Slanfen och Tejpen som gått vidare i SuperSix.

2008-12-07 @ 08:04:29
URL: http://www.stroms.biz
Postat av: Nerbring

Okej. Gött.

2008-12-08 @ 13:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0