Vart är dagens samhälle på väg?

Nu dom två senaste dagarna har jag inte inte sovit så mycket och i natt har jag inte sovit alls.
Och snart får ni reda på varför.

Jag mår inte så bra just nu. Jag har hela tiden ställt mig frågan " Vad gör jag för fel?" Än så länge har jag inte hittat de svaret jag är ute efter. Men är på god väg. Jag får bara massa problem hela tiden bakom min rygg. Jag går inte säker någonstans här i malmö. 

Inatt såg jag på en film. Den heter "Crossed Over" Faktiskt riktigt bra, rekomenderar er att se den. I alla fall...den handlade om att " Kan de onda bli goda?" Bullshit! till 99% i dagens samhälle så är det omöjligt. Jag har för många gånger, fått folk efter mig som ska slå mig, helt utan anledning. Vad är det för stil igentligen? Jag är riktigt jävla trött på detta samhället så det skriker om de.( Ursäkta jag svär). Varför kan jag inte leva ett normalt liv precis som alla andra och slippa vara rädd för att en massa idioter ska slå mig utan någon som helst anledning. Och inte nog med att det är folk som vill slå mig, dom kommer flera mot en.

Jag ber till gud att nån ska stoppa detta helvete och låta mig leva ett normalt liv slippa vara rädd var jag än går.
Här om dan, såg jag en kille, blev nerslagen mitt framför ögonen på mig, dom var 4-5 st mot han försvarslösa grabben, som inte gjort dom något. Jag tålde inte och stå där och kolla på, men jag kunde inget göra...har varit med om samma sak. Två gånger till och med. Jag är trött på detta. Varför slå nån som inte har gjort en ett skit? Varför slå nån överhuvud taget? Man vinner inte respekt för man kommer flera mot en, eller slåss...det är inte respekt. Respekt är , när folk accepterar folken som dom är, och låter dom leva sitt liv. Det är respekt...Jag ställer mig frågan: Vart är vårt samhälle på väg någonstans? Vi lever i en värld full av massa idioter.

Jag hoppas att ALLA läser detta ordentligt och förstår att vi inte kan fortsätta så här.

Jag är på gränsen att bryta ihop helt och hållet.  Jag acceterar inte sånt här längre. Detta måste få ett slut och det omedelbart.

Tyck vad ni vill om mig nu,för nu vet ni iaf vad jag tycker om dagens läge.

// Alexander Nerbring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0