Jag...ett svin? Hmm...kanske stämmer.

Igår, kom jag in på funderingarna, det kanske är sant att jag har varit ett jävla svin.  Jag kanske drar lögner hit o dit för mina vänner? Hmmm...jag vet inte, någon som kan hjälpa mig med den frågan?

Tjafsade iallafall med min polare, och han sa att jag drog lögner hit o dit, konstigt nog så blev jag inte mer sur för att han sa de, för när jag väl tänkte efter, så kanske det stämmer att jag drar lögner hit och dit. Jag kanske inte har varit den bästa vännen, men drar jag verkligen lögner så ofta att jag själv ska känna mig som ett svin?

Säger som jag hört i en låt " jag hatar livet men jag älskar att leva"
Den meningen får mig att känna igen mig, verkligen. Om man kan uttrycka sig på de viset.
Och till alla er som klagar över att jag "gnäller över livet" Det är ikke sant, jag gnäller inte, jag visar mina känslor...inget annat.

Vill ännu en gång tacka mina vänner för dom finns med o stöttar mig, och inte tröttnar, för helt seriöst så skulle jag vatt vän till mig själv...hade jag tröttnat från dag 1. Tro de eller ej , men det är sant.

Allt för denna gång , kommer säkert mer snart, ska försöka blogga så mycket jag kan.


Ciao! Ha de bra allihopa. // Alexander Nerbring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0