Kamp mot klockan!

Tjena! Nu är man tillbaka med bloggandet...försöker blogga så mycket som möjligt. Men har inte så mycket tid till datorn nu för tiden.

Men ja, Jag bara gnäller och gnäller...Allt börjar gå åt helvete nu, ALLT, skolan, vännerna, bowlingen och allt....jag bara känner att jag orkar inte mer...känns som mitt liv är en ren kamp mot klockan...varje dag, samma sak, samma fel,
och tillbaka på samma plats som jag började...kan fortfarande inte glömma när jag var liten...då man va fri som en fågel... nu är det mer kamp...men antar att sånt är livet, men känns som jag fått de där "extra"  som gör att jag fått "extra"
svårt....Visst, Anna Westin , har alltid sagt till mig " du har de inte värre än va barnen i Afrika har de...." men , jag orkar snart inte mer...


Folk ser mig som en pigg människa , glad person som orkar kämpa hela tiden, men FEL...jag orkar snart inte mer, Jag har kämpat som in i helvete för att bli den man jag är idag...men va har jag fått för de? Exakt, en jävla massa skit...allt känns tråkigt, inget gör mig glad just nu...Aja, får se hur de går...får se om jag orkar fortsätta så här...


Nu ska jag sova...ha de bra mina vänner. och tack till dom som alltid följt mig...tack till dom som finns där och stöttar mig vad de än gäller....

God Natt // Alexander Nerbring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0