Klubb - byte eller inte?

Just nu har jag funderingar på och byta klubb, från Team Malmoe( gamla Söderkulla) som jag spelat i ja, va kan de va? 10 - 12 år?  till Kulladal.

Vet inte just varför jag kommit in på dom funderingarna, men de känns inte riktigt bra just nu, dom säger år efter år att dom ska satsa på ungdomarna, men sen bara skiter dom i en...vi är sveriges största klubb,  med sveriges största ungdomsverksamhet, och ändå skiter dom i ungdomarna?  Nu den närmsta tiden kommer jag ha en sak i huvudet " Kulladal eller stanna? Kulladal eller stanna? Aja, vi får se vad som händer. Ger detta en chans till säsonen är slut....




Ha de gött allihopa...sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0