Tjenare igen!

Hur kan man INTE lyckas med något man verkligen vill? Det är många saker som jag verkligen vill men inte lyckas.
Folk har alltid sagt att saker man vill till 110%, lyckas man också med...men varför är de inte så med mig?

Syftar mest på min rökning...Vill verkligen sluta röka...men varför jag lyckas , kan jag inte svara på just nu... för det är så, att när jag har ciggaretter...så känns de som att jag inte behöver röka, att jag inte känner suget efter dom...men när jag väl inte har cigg...så vill jag bara ha nya...tycker de låter lite konstigt, men så är de...tyvärr.
Och jag vill även bli en bra person, en som är försiktig, finns för sina vänner, som går att lita på och så vidare...känns inte just nu som jag är en bra person man kan lita på.


Aja...jag får hoppas jag snart får den styrkan att jag verkligen lyckas med att sluta röka.

I helgen blir de till att dra till brossan och ta några öl och lira PES.

Ha de gött och om jag inte skriver blogg i helgen...får jag önska er en trevlig helg...Ciao!

// Alexander Nerbring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0