Deprimerad

Vet inte vad som är felet med mig är just nu...känner mig djupt deprimerad, eller ja, det har jag varit hela tiden men är extra känslig nu...jag ser alla som oftast mår bra...varför kan inte jag må bra och vara lycklig...varför kan inte jag nån gång få vara mig själv? Varför måste jag vara nån jag inte är bara för att " passa in" ? Kan någon svara på den frågan?


Jaja, vet inte var jag ska börja...jag känner mig som en stor idiot, har varit idiot mot min familj , några av mina vänner...ska jag fortsätta? hur mycket jag än försöker, så blir det ändå fel...försöker rätta till felen jag gjort men faller tillbaka till ruta ett igen, det känns väldigt tungt...visst, jag kanske verkar må bra när jag träffar mina vänner, men när jag är ensam, de är då det kommer, då kommer känslorna fram och visar mitt rätta jag, som jag ser som en misslyckad son till en pappa och mamma som gjort allt dom kan för mig...känner mig dum nog att jag inte lyssnade på dom från ruta 1... men det är klart att man ska tänka på sådant i efterhand.


Just nu pluggar jag på IV Data, och jag trivs där och det går faktiskt rätt bra, men skolan, känns tyvärr inte så viktigt just nu...känner mig inte motiverad till att fortsätta...känns som jag tappat motivationen för allt...allt känns så himla tråkigt...många ser mig som en person som bara går och gnället över livet och sånt...men, och? det finns ingen som lyssnar på mig,  Visst kan jag hålla med att jag gnäller lite väl mycket över mitt liv...men men , va ska man göra när man inte får någon hjälp?


Nog om detta nu...nu ska jag försöka sova... Ha de bra allihop...

Älskar mina vänner mest, och ni vet vilka ni är.

/ Alexander Nerbring.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Nerbring hoppas de fixar sig, så som jag känner dig så tycker jag du är en bra kille =) Allt kommer komma på rätt plats någon gång de lovar jag dig. Försök o visa för dina föräldrar/familj hur mkt du älskar dom så kanske allt fixar sig igen. Du kanske känner att de blir roligare o gå till skolan va med vänner m.m igen =)

Lycka till jag håller tummarna <33

2008-10-08 @ 12:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0