En hel natt utan sömn...

Jag ska sluta vänta på ett bättre liv förgäves, bara ta det som det kommer.

Ja som ni ser i rubriken så kan jag inte sova. Massa gammalt skit som kommer upp i huvudet och även nytt.
Men ska passa på och tacka några vänner.


Kim: Var ska jag börja? Det finns en början mellan oss, men det finns inget slut. För vi är precis som kött och blod. Känt dig hela livet. Och du är en underbar människa. Vi tjafsar och skriker på varandra. Men bröder gör sånt,eller? Du är som min bror. Finns för dig dag som natt, jag offrar mitt liv för dig bror<3 älskar dig

Robin: En helt go kille det med. Finns alltid där för en när man som mest behöver en. Vi har känt varandra, halva livet? Även vi är som brödrar. Kött och blod. Offrar mitt liv för dig med bror. Finns för dig vilken tid på dygnet det än är. Älskar dig bror<3

Nils: Som kim, Var ska jag börja? Också känt dig hela livet. Också här finns det en början men inte slut. Vi har varit grannat länge, men sen flyttade du. Då började vi tappa kontakten, men har nu börjat sakta men säkert ta upp kontakten igen. Du är en av mina närmsta vänner. Kött och blod. Offrar mitt liv för dig. Älskar dig broder<3

Mia D: Vi har haft kontakt ett par månader, men du har visat dig äkta. Kan prata med dig om allt. Och vi börjar komma varandra nämre och nämre. Och Finns för dig också. De känns som du är som min syster, den systern jag aldrig fick. Jag Älskar Dig<3

Rebecka: Hm...Syster? Först ska jag säga förlåt. För jag varit ett svin mot dig på den senaste tiden. Menar absolut inte det, men syskonkärlek är syskonkärlek. Det får vi ta, vi ska vara vänner livet ut eller hur? Offrar mitt liv för dig. Älskar dig <3

Martin( min riktiga bror): Du är den jag kommit närmst i familjen. Du är den jag kunnat snacka med om ALLT i familjen. Du finns där och stöttar mig och hjälper mig med saker. Jag känner mig långt efter dig. Men jag älskar dig broder<3


Och sist men absolut inte minst viktigast:

Jessica Pålsson!

Jag älskar dig mer än vad mitt hjärta tål! Det är du som får mig le och det är du som får mig att kämpa! Utan dig i mitt liv så skulle världen vara skit! Men som en solstråle kommer du och gör min dag underbar. Du finns för mig vilken tid på dygnet det än är. Jag skulle dö för dig. Jag älskar dig så sjukt mycket Ever And Ever Baby Det Är Så Vi Säger<33 lämna mig aldrig<33

Nu har jag skrivit av mig lite om hur jag känner för mina närmsta vänner! Älskar mina vänner och jessica. Utan dom; ingen Alex. That´s it!

Klockan är nu 04:25 och jag har inte fått en blund. Det känns förjävligt. Skola om 5 timmar. Och blir väckt halv 7. Hur ska jag klara dagen om jag inte kan sova?

Varför jag inte kan sova, vet jag inte, eller jag har en liten aning. Hade ingen bra söndag, var rädd att förlora jessica. Men tack som fan att detta löste sig. Jag älskar dig, och bara dig <3

Och folk får gärna kommentera: DET SKADAR INTE! Tycker ni jag bloggar dåligt så säg det! Tycker ni jag skriver om ointressanta saker? Tycker ni jag ska börja blogga om vad jag gör under dagarna istället? Eller fortsätta i denna stilen? Snälla berätta för mig så jag vet! Hört att det går massa rykten om mig att jag följer min äldsta brors spår! Varför snackas det om det på träningarna? Kom till mig istället och snacka med mig om det istället för att gå bakom min rygg och snacka skit om det! Trött på sånt snack! Tycker ni jag följer min brors spår kära klubbkamrater? Istället för som jag sa, snacka bakom ryggen på mig, så kom till mig och säg det!

Vill jag verkligen stanna kvar i en klubb där folk snackar bakom ryggen på en? Har haft dessa som klubbkamrater väldigt länge, ( vet inte vem det är som snackar skit) men jag trodde aldrig något sånt om dom. ALLA har rätt och klaga över livet, livet suger ibland. Life is a bitch! Men varför har inte jag rätt om att skriva om hur dåligt jag har det? STÖTTA mig istället för att klaga på att jag gnäller över livet. När jag gnäller över livet det är DÅ jag behöver folk som stöttar mig, INTE folk som bara klagar " sluta vara så negativ" HUR ENKELT TROR NI DET ÄR? Det är enklare sagt än gjort.

No hard feelings! Men ändå. Trött på de.



Nästa gång du ska snacka skit om mig bakom min rygg, gå till mig och säg det framför mig istället för och vara anonym och snacka om det på träningarna om mig, när jag inte är där.


// Toffsen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då du tog åt dig jättemycket , fast du vill ha kommentarer , så lägger jag ner läsning & skrivning på din sida .( Stämnde inte matchsiffrorna ?? Delad 1:a i ena & 2:a i den andra matchen ??) :-)

Sorry and out !:-(

2009-04-20 @ 18:36:04
Postat av: Pidde igen

Då du tar åt dig av kommentarer , som du vill att folk skriver, så slutar jag att läsa & skriva här.

(Blev du inte delad 1:a i första & 2:a i den andra matchen ?? :-) )

Over and out :-(

2009-04-20 @ 18:42:40
Postat av: Johanna

Ja snack bakom är man trött på, halva min klubb gör det nu för att jag ska lämna. Alla vet men ingen frågar mig varför man ska sluta, lågt!

Sen nerbring, du är en bra kille, tro inget annat. Alla har det jobbigt men försök att ta det med en klackspark - lättare sagt än gjort. Jag har mått piss de senaste veckorna för människor har vart så fega och inte kommit till mig personligen, drömmer man om grejer har det gått förlångt! Men stå på dig och kör ditt race. Ha det bra och ta hand om dig ..

2009-04-20 @ 23:02:39
Postat av: Nerbring

Pidde, jag har inte något emot att du kommenterar mina inlägg. Klart det är bra att komma delad 1a och tvåa. Men att det snackas om mig på träningarna om hur jag följer min brors spår. Jag har inte sagt att du är skyldig. Har absolut inte någonting emot dig. Fortsätt läs min blogg och kommmentera! ALL kritik är BRA!

2009-04-20 @ 23:50:58
URL: http://juniornerbring.blogg.se/
Postat av: Stickan

Alltså Alex, Lyssnade på din senaste inspelning som jag (trots min ålder) tycker är BRA. Dock tror jag du borde försöka (lätt o säja) komma bort från alla, eller de flesta, negativa tankarna. Så, kämpa på och låt ingen trycka ner dej. Du vet att du kan snacka med mej.

2009-04-22 @ 10:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0