INTE min dag....

Detta är verkligen inte min dag. Kval idag, visst vi vann, men jag kände, jag var inte med och vann, utan det var laget som vann inte jag. Jag kände mig som en nybörjare. Först, 3 , hela 3 hemska slag i rännan i första slag. Sen har jag två tripplar på hela matchen och MISSAR direkt efter på båda dom tripplarna. Sen så är jag allmänt på dåligt humör. Blir irreterad för minsta lilla. Tyvärr så har dett gått utöver min flickvän.


Bråkade lite med tjejen innan, och jag ångrar det som fan. Varför ska min ilska gå utöver henne? Hon förtjänar det bästa! Jag vill absolut inte att hon ska lämna mig! Hon är mitt allt! Lämnar hon mig, så vet jag inte vad jag gör. Jag älskar henne över hela mitt hjärta! Förlåt för jag kan vara ett svin till pojkvän ibland! Ever And Ever Baby<3

Också är jag vrålhungrig också, väntar på en kille som är skyldig mig 200 kr sen augusti! När jag fått dom ska jag bjuda Jessica på pizza. Är vrålhungrig! Har inte ätit sen igår eftermiddag! SLARV! Vet ej vad som börjar hända mig nu, jag är hur lycklig som helst, men ändå hur olycklig som helst. VARFÖR? Panik! Det är nog anledningen till varför jag inte bloggat på extremt länge, vill helst inte skriva negativa saker, men kan inte hålla mig, måste skriva av mig. Kanske bli av med ilskan inom mig. Och den senaste tiden har jag blivit aggresiv av någon konstig anledning. Vet som sagt inte va som händer med mig. Har dåligt samvete för det. Jag skäms.

Det blir bara värre och värre, enligt mig.



Aja lite positivt också då.
Vi vann båda matcherna idag. Och vidare till nästa omgång mot Animals i Höör.( Om ifall att F1 vinner imorgon) Och A laget vidare till nästa omgång mot (??) i Nyköping.  Skolan går sisådär, men känns som jag kommer klara av det. Faktiskt.

Och musiken, jag är igång med musiken igen. Har släppt två nya låtar nu på 1,5 veckor! Äntligen! Och ska uppträda på vår skolbal vi ska ha i skolan. GÖTT!!

Har faktiskt inte så mycket att skriva idag, har tappat allt känns det som.

Nu sitter jag och väntar på jessica och vi ska käka pizza som sagt. Och ha en liten myskväll. Sen sova tillsammans med henne. Underbart!


Älskar dig Jessica Pålsson! Du och jag livet ut. Ever and Ever Baby<3
2 mars 2009, dagen du vände upp och ner på hela mitt liv. Dagen jag kände riktig lycka igen. Dagen jag för en gångs skull hade ett äkta leende på mina läppar! Dagen det blev Alexander Nerbring hjärta Jessica Pålsson.


// Toffsen

Baby, you are my everything.

Please Don´t leave me,

If you leave me

I'm gonna take my own life

Because you are my everything

And I can´t live without you

I Love you baby, Ever and Ever<<333

Kommentarer
Postat av: Pidde

Delad 1:a i första , sen 2:a i andraserien..........

Skriva massa neggo om det ...

NÄÄÄÄÄ , lägga av nu Nebro...

MÅNGA ! läser din blogg , och snackar om den på träningarna , typ "han följer storebror i spåren".

Sluta med neggo , och fortsätt med ett possitivt liv.

2009-04-19 @ 00:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0