Kommit in i en lite mer positiv bana...

Ja, jag har kommit på en dag, in på en lite mer positiv bana. Negativa dagar har vi allihopa någon gång. Eller?
Jag har kommit på ett eget motto att leva efter, eller finns det redan, rätta mig om jag har fel.
"Deppa inte över det du nyss förlorat, var istället glad över vad du har och lev vidare med det"
Tycker jag är ett jätte bra motto att leva efter. Eller?

Nu är vi tillbaka här igen med att ta åt sig för mycket. Nämner inget namn, men du, Du sa till mig att jag tar åt mig för mycket, vad gjorde du i mitt förra inlägg? Du sa du skulle sluta läsa och kommentera min blogg. Är inte det att ta åt sig för mycket? Du får jättegärna fortsätta läsa min blogg och kommentera den, ALL kritik är bra. Men jag anser att det är FEL att snacka skit om mig på träningarna när inte jag är där, menar , är det så svårt att komma fram till mig och säga det dom har åsikter om? Enligt mig så är det en av det lättaste sakerna att göra här på vår planet som kallas, Jorden.
Hade inte ni blivit lite småsur om det snackas skit om dig på dina träningarna om att du följer någons spår? Jomen visst, jag kan vara lite negativ och gnällig, men är det inte då jag behöver någon som stöttar mig genom det istället för att ni ska säger saker som är lättare sagt än gjort? T.ex " Sluta vara så negativ" " sluta deppa" " Ta tag i saken istället för att deppa" ? Va? VARFÖR klagar ni på det, när ni påstår er att ni vill att jag ska må bättre? Jag begär inte mycket här i livet längre, men det minsta jag begär, är att sluta klaga på mig och stötta mig istället, för det blir inte bättre för att ni klagar på mig. Aja, nog om detta nu, är rädd för att bli lite för tjatig.

Ja, vad var det jag mer skulle skriva? JO! Musiken. Jag känner att jag riktigt är på G med det igen, har släppt hela 4 nya låtar på bara en månad, det är mer än vad jag gjort under hela 2009! Och har massor med låtar på gång också, måste t.ex göra klart minst 4-5 låtar innan maj månad, då jag ska uppträda på skolbalen, den 7 eller 8 juni, och den 6 maj på Arena 305. Det känns göttans! Om man säger så!

Har snart två underbara månader med Jessica! Det känns helt underbart. Som jag säger, jag älskar henne mer än vad mitt hjärta tål! Hon har gjort mig galen! Av kärlek. I början av detta året, hade inte jag en tanke på kärlek, men då dök hon upp och fyllde mitt hjärta med värme! Hon har vänt upp och ner på hela mitt liv. Från att knappt klara skiten, till att vara hur stark som helst och klara allt så galant! Det är tack vare henne som jag orkar leva med så här mycket skit som jag går igenom. Jag kan självsäkert säga detta redan nu, hon är mitt livs kärlek. Och min värld skulle vara tom utan henne. Det är den bästa tjej jag någonsin har haft. Hon är så perfekt för mig. Aldrig varit så här öppen för någon tjej, har till och med gråtit av lycka framför henne, det har jag aldrig kunnat göra för någon annan tjej. Ever And Ever Baby, är det inte så vi säger? Jag Älskar Dig.<3// Din Pojke!

Har skadat min rygg, svimmade av vid 1 tiden, och trillade så klart baklänges och slog min rygg i bordet! Ont som f-n har jag. Men det känns ändå som det går över utan och behöva kolla upp det. Skippade träningen idag på grund av det.


Nej, detta var bara en snabb uppdatering. Nu måste jag återgå till att skriva texter till nya låtar, som sagt har fullt upp med det just nu.

Sluta INTE och kommentera och läs min blogg. OCH ni har glömt säga va ni tycker jag ska skriva om, eller om jag ska fortsätta i denna stil.

Ha De Gött!

// Alexander " Toffsen" Nerbring

P.S! Ni som undrar varför jag fått smeknamnet "Toffsen" så är det för , vi spelade match med F2 i tomelilla, så hade jag min morgontoffs uppe, så gav Möller mig det namnet under matchen! Haha!

Kommentarer
Postat av: ahmed

sluta röka massa gräs så svimmar du inte så ofta mannen

2009-04-22 @ 22:49:01
Postat av: Nerbring

Du är rolig du Ahmed!

2009-04-22 @ 23:00:07
URL: http://juniornerbring.blogg.se/
Postat av: pippin

Lär av misstagen du gör och gå vidare.

Själva "Livet" är livets hårda skola. Du kommer att blir sårad, skadad och vinna många gånger i livet.

Ställ inte så höga krav på dig själv. Ställ rimliga krav som du klarar av att nå till en början.

Du är en bra kille och kan bara du vill.

2009-04-23 @ 14:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0