Ingen som lyssnar på mig...

Japp, igår var det en dramatiskt kväll...För att ingen kunde lyssna på mig...Allt gick så bra fram tills dess, jag skulle varit i säng i tid, jag skulle inte försovit mig till tävlingen idag...Men tack vare att ingen lyssnade på mig, hände de saker om och om och om igen, som tog tid. Så då dröjde det till halv 4 på morgonen innan jag kom i säng...På grund av allt skit som hände igår.

Skulle ni lyssnat på mig, skulle det aldrig ha hänt. Jag skulle inte blivit strypt av tre killar, jag skulle inte nästan börja slåss med en av mina närmsta vänner. Inget av det skulle hänt. Fan asså, att ingen lyssnar på mig. När ni väl börjar lyssna är det försent. öppna örongen med en gång så kanske ni hade förhindrat detta. Mardrömmen jag lever i , blir bara värre och värre, och det tar längre och längre tid innan jag kommer vakna upp ur denna mardröm.

Vad det är som hänt, kan jag förklara 4 ögon emellan. Inget jag vill skriva här öppet. Säger bara en sak. Vilken jävla mardröm. När ska de ta slut? När ska jag vakna upp från detta? Hur länge ska jag känna att jag hatar mitt liv just nu? Som jag sa, jag har hoppet kvar, men vill inte känna såhär alldeless för länge. Det är inte kul och det är defenetivt inte bra för mig att känna såhär. Till slut så tröttnar man. Allt jag vill är att leva bra och vara glad. Det är det enda jag vill, sen är jag nöjd med mitt liv. Men inte som jag känner just nu. Visst, man kan säga att jag inte borde gjort så och så igår, men jag sa en sak innan allt hände, att jag inte ville ha dit en viss person, och det sa jag bara för att jag inte kände mig redo att träffa den personen, defenetivt inte festa med den personen, och sa det även för att jag hade en känsla att något dåligt skulle hända, därför ville jag inte...Men sånt händer när ingen lyssnar.

Tack till alla mina vänner och familj som stöttar. Det värmer mitt hjärta. Och tack till Alice Milos. Du har hela tiden under denna mardrömmen funnits vid min sida, stöttat mig och hjälpt mig. Det glädjer mig, sällan har en vän varit så underbar mot mig som dig. Du har stöttat mig med allt! Jag är evigt tacksam. Du är en äkta vän, och hoppas du alltid kommer finnas där för mig och aldrig kommer svika mig. För jag behöver stöd och vänner just nu.
Jag älskar dig Alice Milos<3

// alexander nerbring


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

För att vakna upp ur en mardröm måste man förändra,

för att förändra måste man vet vad man ska förändra.

När du vet vad du ska förändra så gör det gör det!

Jag vet att du kan :) kram pådig <3

2009-12-22 @ 00:55:07
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0