Mycket som händer just nu...

Börjar bli deppig igen, slutet av året, precis som förra året...Är det något med sluten av åren och mig eller? Det är för mycket som händer just nu, det börjar bli för mycket...Börjar bli galen.

En kompis som dog för två veckors sen ungefär, det är så sjukt att du är borta...Du fanns alltid där för mig när jag behövde stöd som mest, du var alltid lika positiv och glad. Fick mig att skratta. Och när jag fick reda på att du dött, så var det som ett hårt slag i hjärtat. Jag saknar dig och tänker på dig varje dag. Och den 15 december begravs du. Jag skänker dig en tanke för allt du gjort för mig och för alla gånger du fått mig på bättre humör! Rest in peace vännen <3

Som dom flesta redan vet, är det slut med Jessica, sedan 3 veckor tillbaka. Känns både skönt att vara singel och tungt att det tog slut på sättet som det tog slut på. Men får väl gå vidare och vänta på den rätte. Kärlek är svårt.
Men jag säger ändå tack för tiden med dig, för den tiden med dig, den har verkligen betytt för mig!

Sen vill jag skänka en tanke till min mor som är inlagd på sjukhus! Både jag, Martin, och Mattias är oroliga för dig. Jag hoppas du blir frisk snart!

Jag är inne i en mörk period nu, och gör allt jag kan för att komma ur den innan julafton! Vill inte sitta på julafton och deppa. Vet inte mer vad jag ska säga. Mår bara skit.

Jag är glad och skrattar och ler och så, men mår inte bra alls.

// Alex!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0