Tungt idag

Tung var det idag, jag var på på begravning.

Och det var så himla tungt att se alla gråta när dom tar farväl av Martin en sista gång. Det sved i hjärtat att se alla gråta så, tårarna var på väg ut på en själv när man stod där framme vid kistan och såg en bild på Martin. Det var så himla tungt. Kan fortfarande inte förstå att du är borta på riktigt.Vi lever i en värld fullt av oväntade saker som händer, all the time. Du var endast 21 år, du förtjänade inte att dö, och det gör ingen. Men tyvärr så händer det. Men, även om jag inte kom dig så jätte nära, så ställde du alltid upp för mig när jag behövde det som mest, och det är jag evigt tacksam för. Och kommer aldrig sluta tänka på dig, tänker på dig hela tiden. Kommer tända ett ljus för dig ikväll och skänka en tanke till dig och be till gud att du har det bra där uppe. Kommer alltid ha dig i tankarna och hoppas du ser ner på mig och är stolt över vad jag gör med mitt liv en vacker dag. Och vi har inte träffats för sista gången, vi kommer ses igen. Det lovar jag. Vila i frid Martin Jonasson min vän

 Mitt liv är mycket dramatiskt just nu, mycket som händer och det känns som jag lever i en mardröm. Någon som kan väcka mig? Det är inte mycket som gjort mig glad på den senaste tiden. Det är få gånger jag faktiskt bjuder på ett leénde. Men jag har hoppet kvar om att jag ska bli lycklig en dag. Sen saknar jag kärleken...Även om vårt förhållande inte fungerade som det skulle, så ångrar jag ingenting för våra dagar var av guld. Och jag är fortfarande stolt över hur både du och jag kämpade med att få vårt förhållande att fungera, och här lägger jag faktiskt lite skuld på mig själv, jag kämpade alldeless för mycket, och det vet jag några som håller med mig om. Men man lär sig av mina misstag. Men du ska veta att jag är tacksam för allt du lärt mig under vår tid tillsammans. Känns faktiskt rätt bra att vara singel, fast jag saknar kärleken.

Nu har jag tömt min hjärna, jag får återkomma någon annan dag...Och skulle jag inte hinna skriva innan julafton, så får jag passa på att önska er en riktigt god jul! Hoppas ni varit snälla så ni får många julklappar av tomten idag. Haha.

// Alexander Nerbring


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vila i frid min älskade kusin..

Saknaden efter dig går inte att beskriva<3

Begravningen idag var riktigt fin!!<3

2009-12-15 @ 22:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0