Blandade känslor...

Jag har så mycket tankar i skallen just nu, men ändå inte. Jag känner att jag har hur mycket som helst att skriva om här på min käraste blogg. Men jag får inte ut dom. Börjar få frispel! Jag vill få ut mina tankar. Ska göra ett försök i detta inlägg. Det kommer lite positivt och lite negativt.

Vilket ska vi börja med? Ska vi ta de positiv sist? Ah, okej då. Denna veckan har varit den sämsta veckan detta året. Allt gick emot mig, då menar jag allt. Bråkade med vänner hit och dit, hände en sak i skolan som gjorde mig påmind om när jag gick i grundskolan. Blev riktigt ovän med en av mina närmsta vänner igår/idag. För en liten skit sak. Aja, vänner dom kommer och dom går. Och jag har bara varit allmänt deppig denna veckan. Vet inte varför, och nu känns det som jag skriver lite enformigt. Och Emelie, jag var nere i tisdags, bara sådär allmänt, som alla är någon gång i livet. ( Känns som jag varit det ganska ofta i mitt liv) Men det är ingenting som kommer förstöra vår vårby resa i helgen. Den kommer bli hur kul som helst.

Har vi något mer negativt att ta upp? Jo, än finns det omogna idioter så att säga, som håller på med mig om mina två första låtar. Herregud! Lägg ner , det var 2,5 år sen jag gjorde dom låtarna. Så nog om det, ni är inte ens värda dessa raderna.




Positiva grejer nu grabbar och töser. Bowlingen går fortsatt uppåt. Tränade med landslaget i lördags och söndags. Det har varit hur kul som helst, och nyttig träning! Upplevelse för livet att ha tränat med dom. Och mitt spel, känns bara bättre och bättre, och ser bättre ut, eller? Uffe? Va säger du? Skolan, går hyfsat. Eller bra kan man säga, men det känns lite som jag slarvat med skolan den senaste tiden och så. Och nu är man ledig och har sportlov. Härligt! Är ledig imorgon för jag har studiedag och på fredag för jag ska upp till vårby och lira tävling med bowlingen. Spelar på lördag klockan 12 och ni kan följa det live på http://scoring.se/match.asp?alley=572&showdate=355&startlane=3&adjust=6302 om jag inte har helt fel. Lördag klockan 12 missa inte =) Ska bli riktigt kul och komma utanför skåne och tävla. Och spännande också.




Försökte få ut lite tankar, men gick inte så bra =/ men fick i alla fall ut en liten bit. Ni har ju något att läsa under tiden jag kommer på vad jag ska skriva om och sådant ju. Håll utkick efter fler uppdateringar. Speciellt på söndagen då jag ska blogga lite om resan.

Ha de gott allihopa och sov gott.( detta är skrivit 01:51) Ledig imorgon ju :D

// Alexander Nerbring.

Kommentarer
Postat av: jimmyboy

Najs att vara ledig :P

Vilken dag skulle ni spela i U23?

Synd du ble ovän med en vän! Men Försök att Bli vänner igen!

2009-02-12 @ 10:17:50
Postat av: Stickan

Asså, Kingen. Inte skall du deppa. Har SÅÅÅ mycket att vara positiv över. Det vet jag. Och om man lätt blir ovän så är det precis lika lätt att bli vänner igen. Man måste bara VILJA. Lycka till & Ha de gött i "Tjockholm"

2009-02-12 @ 15:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0