En äkta vän när man behöver en som mest...

Jag skäms igentligen av att jag inte har skrivit blogg om min bästa vän. Vem kan det vara? JESSICA så klart. Jag riktigt älskar henne över allt annat i mitt "misslyckande" liv. Inatt när jag var nära på att släppa taget om allt och lämna detta liv. Förlåt. Men i alla fall, hon visade att hon inte ville släppa mig ur livet, och gav inte upp. Tackar gud för att hon finns. Utan henne hade jag aldrig klarat mig genom så mycket skit som jag gått igenom nu dom senasta månaderna/åren.

Och hon är verkligen en riktig vän när hon skriver så här om mig :

"

Att känna sig älskad, är det då en känsla eftet att man vatt med sin bästa vän oh haft en super kul dag oh sen fått en hård kram innan man sagt hejdå? att känna sig älskad är det när man kollat på sin bästa väns match oh sen se hur glad han/hon är för att man är där? att känna sig älskad är det när man får långa blickar oh känner att han/hon tycker man e vacker? att känna sig älskad av dig är nog den bästa känslan jag har just nu <3 Känn dig Älskad själv! <3<3" 

Så skrev hon om mig, för en gångs skull, känner jag mig riktigt älskad. Jag älskar henne för att hon är hon, och aldrig klagar på mig , trycker ner mig, hur jobbig jag än är att prata med när jag mår dåligt. SÅ ska en vän vara. Tack som f-n att du finns här för mig. Utan dig hade jag hellre levt ensam. Jag lovar dig. Jag älskar dig riktigt mycket. Du och jag livet ut. Inget ska komma emellan vår vänskap. Detta är vänskap på en väldigt hög nivå. JAG ÄLSKAR DIG JESSICA<3<3<3<3


Och en positiv sak till. Jag har börjat snacka med en till underbar vän. Rebecca! Det var sjukt länge sedan vi snackade. Men nu ska vi höras vid varje dag eller hur? Och jag vet att vi bråkar mycket just nu. Jag ångrar det. Men du ska veta, sen vi började prata igen, det kändes som att biten jag fattades kom tillbaka i mitt hjärta. Jag älskar dig syster, vad folk än säger. Finns vid din sida hela livet ut. <3



Uppdaterar mer senare. Imorgon då alltså. Ha de bra. // Alexander Nerbring.




Kommentarer
Postat av: jimmyboy

De är verkligen en lättnad att vara älskad :)

2009-02-18 @ 23:42:26
Postat av: jessica pålsson

asså hade ja önskat mig en riktigt bra kompis hade du vatt 1a på min lista! du är min andra halva N-J <3 Nj så coolt smeknamn ;) hehehe ..Älskar dig bror oh vi kämpar till de sista, släpper aldrig dig <3 Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus

2009-02-18 @ 23:59:04
Postat av: Zinskey

Jättefint skrivet, Nerbring. Straight from your heart :)

2009-02-21 @ 18:26:52
URL: http://nilsjurdzinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0