Stockholm a.K.a "tjockholm"

En liten hälsning från Stockholm.// Alexander, Carl W, Evelyn och Emelie.  
Nu sitter man på hotellet i stockholm. Resan hit var faktiskt rätt kul, men lång resa. Men som sagt, har man kul så går tiden snabbt.Och sova fick man inte göra, så fort man var på väg och somna så fick man tuggumiask i huvudet.  Det har det alltid varit. Vid halv 5 tiden, checkade in på hotellet, sen körde vi vidare till stan och gick runt och käkade lite där.

Nu sitter jag, Calle, Emelie och Evelyn och tar det lugnt på mitt och calles rum. Jag sitter här och bloggar vid datorn och dom andra kollar på tv. Vi spelar som jag sa i förra inlägget klockan 12. Just nu sitter vi i stolarna och kolla på MIF och AIK. Jag uppdaterar lite mer imorgon. Vi hoppas allt blir bra med resan. OCh allihopa som är med hälsar hem till malmö. Och MIF vann med 6-2. Ha de gött.!!

Kommentarer
Postat av: MatteN

Nu får ni skrika mycket Heja Malmö där uppe=) Lycka till imorgon alla ni som är där!

2009-02-13 @ 23:20:28
Postat av: Zinskey

Lycka till Alex :)

2009-02-14 @ 11:15:18
URL: http://nilsjurdzinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0