Yesbox...

Kom inte på någon "rimlig" rubkrik så skrev bara något. Haha. Tänk er, jag har skrivit blogg sen Mars 2007. Det är sjuukt vad tiden går snabbt. Iofs har jag inte varit lika aktiv med bloggen som jag är nu. Lovet är slut nu. Och jag kan inte säga att jag haft det jääätte bra. Det har varit ett dåligt lov om jag får säga det själv.


Kan inte säga att ALLT har gått emot mig, men det mesta. Tänker inte gå in på detalj vad det är som "tynger" mig. Men jag vet om att jag är stark, har jag klarat mig igenom allt som jag gått igenom så ska jag väl klara detta med.

Spelade match i söndags, som jag sa på facebook. Jag är nöjd med att vi vann matchen men jag är inte nöjd med mina 747. Jag kan mycket mycket bättre, det vet jag. Men men, nya tag till helgen är det som gäller. 



Idag har det varit "korvamöte" som vi kallar det i vår bowlingklubb. Det är en trevlig sak. Träffas nere i klubblokalen. Det innebär att man umgås och har kul och som ni förstår på namnet käkar vi korv också. Avslutar kvällen med en frågesport. Och denna gånger var det mitt och emelies lag som vann. Yeah! Haha.

Jag har så mycket jag vill skriva om men jag får inte ut tankarna. Der är såååå mycket jag tänker på men som inte kommer ut. Hatar när det blir så, för meningen med denna blogg, är att ni ska få läsa om vad jag tycker,känner och tänker. Nu på senaste tid har det blivit korta inlägg. Och det tycker vi inte om. Men som man sa i grundskolan " det är inte hur MYCKET man skriver som man sätter betyg på, utan det är INNEHÅLLET som är det viktiga som man sätter betyget på. Och det kan mycket väl stämma, men om man skriver lite och innehållet är bra, kanske man inte hunnit skriva allt om den sak man skrivit om, eller? Rätta mig ifall jag har fel.


Aja, jag lovar jag ska bättra mig med skrivandet. Ha det så länge.


// Alexander Nerbring.

Kommentarer
Postat av: Henke

Mycket bra skrivit. Fortsätt skriva blogg och försök tänk igen det du har i tankarna och sätt ord på det.

2009-02-27 @ 18:47:12
Postat av: Zinskey

Vi håller tummarna för dig, Nerbring :) keep doin what you're doin!

2009-02-28 @ 12:12:31
URL: http://nilsjurdzinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0