Bästa dagen i mitt liv.

Går det ens och beskriva gårdagen? Så himla underbart. Bästa dagen i mitt liv ärligt talat. Hade skit roligt, träffa alla vänner jag älskar. Och det hände en sak exakt 00.00<3 Och efter det tände man nyårs ciggarren. Sen halv 1 gick vi in igen och festade vidare.

Fy fan vad jag är lycklig nu. Jag grät av lycka imorse när jag skulle gå och lägga mig. Så himla underbart. Nu är det nytt år , nya tag , nya krafter och nya möjligheter. 2008 är helt borta ur mitt minne nu. 2009 ska bli ett bra år. Jag både hoppas och tror det. Allting kommer vända. Jag ska inte låta någon/något förstöra detta för mig. Aldrig! Sist men inte minst så glömmer jag aldrig klockslaget 00.00<3 DU vet varför <3 Underbart. Detta kan inte bli mycket bättre.

Vaknade halv två idag. Trött och seg. Här sitter man nu och är röksugen, men ska inte röka mer. Det har jag sagt. Och jag ska klara det. Har hållt mig nu sen 23.57 igår. Då ska jag klara resten av livet också. Men det krävs att jag har kompisar och nära som tror på mig. Att jag kommer klara det.


Säger en sak: Underbart!!

00.00<3

// Alexander Nerbring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0