Har ni också kännt....

Har ni också känt att ni känner igen er i en låt? Jag känner igen mig i denna låten: Fredric - Slutet.



INTRO
Vem tror på allting som jag sagt
När jag bara snacka skit å ljög om allt
Men jag förstod när det försvann
Att det aldrig kommer sluta så igen

VERS 1
Nu har det gått ett tag jag skrattar åt det hela nu
Jag öppnar hela själen ingen fattar det som kommer ut
Vill inte hata livet men jag vill begrava tiden
Sitter här ingen å skriver även fast jag blev besviken
Hur ska det sluta sen när ingen lyssnar på mig
Vem ska förklara sen att fredric faktiskt va en dåre
En jävla självupptagen idiot på två ben
Som skiter i allt annat än sina egna jävla problem
Hur kommer alla se mig när ingen orkar med mig
Vem kommer stå breve mig ge mig ge mig ge mig heder
Jag trodde denna tid va tiden när man skulle lyckas
Nu för tiden är det bara hat å prat å tjat som yttras
Det går emot mig gräver ner så ge mig lite frihet
Jag vill ju bara känna kärlek som från barnatiden
För detta livet e så men detta livet suger
Å vilken bragd att jag e ärlig när mitt inre ljuger

REF
Vem tror på allting som jag sagt
När jag bara snacka skit å ljög om allt
Men jag förstod när det försvann
Att det aldrig kommer sluta så igen

Vem vet hur allting faktiskt är
När jag inte orkar skriva om det här
Men jag e stark å kämpar på
Även fast jag inte längre orkar gå

VERS 2
Jag saknar livet som det va som när man typ va liten
Man spela fotboll basket bandy bara levde livet
Det va den bästa tiden nu blir det bara värre
Ingen frågar ingen ser mig ger mig nåt att bygga längre
Vart är min gamla mamma nåt som man knappt vill fråga
Som klara cancern med bravur å fick sin son att gråta
Som ville leva livet som inte valde spriten
Som kunde vara nykter även fast hon va besviken
Jag saknar tajson också hela tiden var sekund
Det går inte en dag utan tanken på vår fina hund
Jag hör ett skall från himlen det e du vet jag nu
Vila i din ensamhet tills jag e där å vi går ut
Jag har en fråga men jag kanske aldrig får ett svar
Blev jag välsignad med förbannelse från första dan
Jag tänker om jag vänder blad försöker glömma bort
Igen igen igen jag kommer dö av denna hjärtesorg

REF
Vem tror på allting som jag sagt
När jag bara snacka skit å ljög om allt
Men jag förstod när det försvann
Att det aldrig kommer sluta så igen

Vem vet hur allting faktiskt är
När jag inte orkar skriva om det här
Men jag e stark å kämpar på
Även fast jag inte längre orkar gå

VERS 3
Det här e sista jävla låten om min ruttna tid
Ska bara göra glada spår å skriva om mitt andra liv
Försöka glömma skiten som tagit hårt i hjärtat
Försöka stanna här på jorden å göra allting bättre
Jag ska bevisa att man klarar sig å stötta fler
Å aldrig mer skriva ner beklaga det i mina brev
Han är en toppen kille å det fick jag höra tidigt
Pappa ställe upp som han har gjort i hela detta livet
Men man går sönder lätt när omgivningen e fel
Man trampas ner å utan koll har man hamnat fel
Den här går ut till dom som hamnat mitt i denna kaos
Som inte orkar leva spolar fram å trycker paus
Jag e så full av känslor innanför min egen dörr
Å hoppas allting snart ska bli som alltihopa varit förr
Med två sista rader vill jag bara slå ett slag
Jag kommer aldrig sluta kämpa fredric kommer få det bra

REF
Vem tror på allting som jag sagt
När jag bara snacka skit å ljög om allt
Men jag förstod när det försvann
Att det aldrig kommer sluta så igen

Vem vet hur allting faktiskt är
När jag inte orkar skriva om det här
Men jag e stark å kämpar på
Även fast jag inte längre orkar gå

Vem tror på allting som jag sagt
När jag bara snacka skit å ljög om allt
Men jag förstod när det försvann
Att det aldrig kommer sluta så igen

Kommentarer
Postat av: \\A.R//

Haha, ja:) lilleman - tonårstankar :p

2009-02-05 @ 15:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0