I dagens samhälle

Ja, nu kommer ett negativt inlägg igen. Blir så jävla lack. Man kan inte säga någonting idag utan att det ska komma ut och tass på fel sätt. Kommer inte gå in på detalj vad det är. Det håller jag privat. Men varför kan jag inte skämta med någon utan att det kommer ut till folk som inte har med det och göra och tar det på fel sätt. Blir så trött på de. I framtiden så kommer jag hålla allt för mig själv. Inte säga något till någon, för jag märker att det inte går och lita på någon.


Det är precis samma sak som media, man ska inte tro någoting om det stämmer eller ej INNAN man tagit reda på sanningen. Jämnför med skolans arbetsuppgifter när man ska göra en uppsats om någonting. Man ska alltid kolla upp källan om det stämmer eller om det inte stämmer. Precis samma sak. Trött på sån stil. Nog om detta möget nu.



Då blir det två matcher i helgen. Imorgon reserv i C - laget mot Årik i arlöv. Och på söndag i F2 från start mot Tramo. Två lundalag då man möter. Och i helgen ska man bara ta de lugnt. Förutom matcherna då. Sen blir det till att gå ner och heja och stötta på A laget imorgon vid klockan 15:00. Hoppas dom nu kan vinna.

Är så himla kär, har aldrig kännt så här för en tjej förr. Faktiskt. Är så glad innerst inne. Hoppas du förstår de <3

Vårby den 13 till 14/2. Spela Djurgårdens Ungdomstournament. Ska bli kul och spännande att komma ut och tävla lite i andra städer =)


Har inte så jätte mycket mer att skriva. // Alex " Junior" Nerbring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0