Jepps...

Tillbaka med det jag fruktade mest av allt. Det negativa. Ah blir trött på mig själv. Känns som jag tappat bort allting nu i början av 2009. Tappat bort mina vänner från 2008, tappat motivationen för skolan. H*lvete också. Jag funderar på och lämna allting och bara dra någonstans. Känns som att ingen behöver mig längre. Alla glömmer bort mig. Förutom en person och du vet vem du är. Till och med min familj har glömt bort att jag lever. Skiter i vad jag gör eller hur det går för mig med bowlingen och i skolan.


Nu tänker jag inte ljuga för mig själv längre, jag har inte klarat av sluta röka. Kommer aldrig klara det. Allt kändes så jävla bra, men nej då, det är bara jag som aldrig ska lyckas med saker som jag vill. Det är redan skrivit " Alex liv kommer bli ett helvete" det har det varit, och kommer det förbli så, eller kommer jag någonsin le igen? Kommer jag få tillbaka mina vänner som jag älskar så mycket? Kommer jag ens vara positiv igen? Jag har alltid hållt huvudet högt när det varit som tyngst , men nu känns det som krafterna tagit slut. Och min egen fassa vill inte att jag ska göra saker som jag vill och ser fram emot. Va fan är de för stil? Ska ju till Vårby och lira tävling. Håller de tyst för min far, för jag inte vågar berätta de. Sen får han reda på de, " hur fan ska du få pengar till de? jag har inte hur mycket pengar som helst och låna ut" Nej, det var fan ett misstag att jag föddes. Jag kan inte ens säga till min egen far om detta. Så feg jag är. Klubben vill att jag ska tävla, mamma tycker det är okej, mormor vill det men varför vill han aldrig att jag ska ut och tävla och få erfarenhet. Han tänker bara på pengar. Han tänker aldrig på mig.

Och fortfarande livlösa människor som är ute efter mig. Vad har dom för liv? Vad går deras liv ut på? Att förstöra för varandra. Aldrig någonsin ska ni förstöra mitt liv. Gå och gör något vettigt. Lyssna på mina ord. Orkar inte med er. Ni förlorar så mycket på det. Tro mig. Förstår inte vad ni vill. Världen är på väg åt fel håll. Aja, ska inte slösa mer tid på att gnälla om folk som inte har nåt liv som är ute efter mig. Avundsjuka kallas det.



Denna helgen som är passerat, var en av dom bästa på länge. Träffade Robin, kim och Victoria. Och Victoria sov över hos mig lördag till söndag och följde med mig och kollade på min match. ( Nej, det var inte för hon var med och kollade som jag spelade dåligt.) Hon stöttade mig genom hela matchen, hade det inte varit för att hon var där hade jag tappat humöret helt och hållet. Tack Vicky Jag gillar dig så enormt mycket. Tack för en underbar helg. <3

Idag har hela dagen varit seg, träffade Robin direkt efter skolan och stack hem till mig. Sen stack han, så har jag varit deppig hela dagen typ. Segt...


Känns som jag och Jessica börjar tappa kontakten. Låt det inte hända, snälla. Du är som min syster. Vill inte tappa kontakten med dig. Jag älskar dig syster <3

Mina vänner är som min familj. Finns inga bättre än mina vänner. Så underbara dom är . Tack som fan att ni finns för mig när jag är nere som jag är nu. Älskar er <3'

Nu har dom höjt bussbiljetterna igen. Det är så onödigt. Är det värt och betala 11 jävla kronor för att åka buss? Och sen, dom sköter ju inte tiderna. Som igår när jag skulle till fest, bussen var 12 minuter försenad. Är det värt och betala 11 kronor när dom inte kommer i tid? Nej, det blir många promenader för mig under detta året. Är inte sugen på att betala så mycket pengar för att åka buss när dom dessutom kommer försent alltid. Idiotiskt att höja, dom borde snarare sänka så dålig skötsel som dom har.

// Alex Nerbring

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästan alla farsor tänker bara på pengar :P

Tänk inte på de negativa :) tänk på allt gott/posetiva :D



Dem måste sänka busskostnaderna för man vill ju inte betala 11 kr och åka i dem skit bussarna ändå :P

2009-01-19 @ 18:58:00
Postat av: Johanna

Ja du, de människorna har inget liv. Men det har du Alex, stå på dig killen. Vet att det kan vara jobbigt, men jag tror också på dig, så du vet.

Sen bussbiljetterna, det är himla billigt med 11 kr. Vi har 20 kr, och de kommer alltid försent. ¨Men grabben, stå på dig nu och kämpa vidare. Kram!

2009-01-19 @ 21:53:43
URL: http://johannapersson.blogg.se/
Postat av: Martin Nerbring

Tjena bro. Tänkte på det du skrev om pappa. Det känns lite orättvist. Du vet hur mycket han har lagt ut och gjort för oss. Han och mamma pratade om det idag och han läser din blogg och tog upp det du hade skrivit. Du vet att pappa jobbar mycket. Varför? För att du, mamma och mattias ska ha tak över huvudet. Han hjälper till och med mig trots att jag har flyttat. Se det från hans perspektiv istället: Han ska betala mat och boende till sig själv, dig, mamma och mattias. Lika viktigt som det är att han bryr sig om oss andra måste han bry sig om sig själv också...Försök ha lite förståelse.

Peace bro!

2009-01-20 @ 18:16:11
URL: http://nerbring.blogg.se/
Postat av: Zinskey

Stick out your chest... and keep your head up.

Det är allt jag har att säga, Nerbring.



Bry dig inte om vad andra tycker och gör. De vill att du ska bry dig vad de gör. Bara skit i dem! Ring polisen om du så måste. Snackar om "the bad guys" då.



Och lyssna på din bror, de äldre har oftast rätt :)

----

När ni väl läser detta, checka ut min blogg de som inte har checkat redan!



Peace out y'all

2009-01-22 @ 14:46:23
URL: http://nilsjurdzinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0