Lever ensam i en tung värld...

Japp, jag lever ensam i en väldigt tung värld. Trist men sant. Alltid jag som ska höra av sig. ALDRIG nånsin under 2009 har någon hört av sig till mig. Och då syftar jag inte på dom, som sms mig och säger bara "hej hur är det?" Nu syftar jag på att ni aldrig frågar mig om jag vill träffa er och göra någonting med er. Nej, så klart, det är bara jag som ska höra av sig till er. Tack!

Varför glömma sina vänner för en tjej? ALDRIG någonsin tänker jag glömma mina vänner för en tjej. ( Har ändå inga vänner) men säger det ändå. Det har hänt mig många gånger att mina vänner glömmer bort mig för sin tjej. Som slutat höra av sig, som skiter i en om man mår dåligt. Nämner inga namn, du vet själv vem du är. Hädanefter kommer jag sluta höra av mig, nu är det NI som får visa att ni bryr er, så ni får höra av er till mig. Tänker inte höra av mig mer. Nu får jag ju se vilka som är mina vänner igentligen.Vill inte ha de såhär, men när ingen hör av sig till mig så får det väl bli såhär. Jag känner att jag springer runt i världen och skriker " Hallå, jag lever faktiskt också, jag finns här" och tänker " Är jag osynlig eller vad? Har alla glömt bort mig"?

2009 som skulle varit mitt år, yeah right, när man förlorar en efter en vän. 



Ska ner och träna nu, uppdaterar mer efteråt...

Kommentarer
Postat av: rulle

var är gaaaaaaaaaaaaaala

2009-01-31 @ 03:22:33
Postat av: Anonym

Får man fråga vad du menar med " var är gaaala" ?

2009-01-31 @ 17:58:52
Postat av: Zinskey

Nerbring, om du förlorar vänner så är det bara att skaffa nya. Du kan inte bara vänta och förvänta att du ska få all kärlek, man ger och man får. Om de vänner du har nu inte hör av sig eller inte bryr sig så är de inga vänner värda att behålla. Skaffa nya! Det e mitt tips.

2009-02-01 @ 18:43:34
URL: http://nilsjurdzinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0