Skolan har börjat...allvaret är igång...

Ja, som rubriken lyder så är då skolan igång, och då samtidigt mer allvar i det. Mindre än en månad kvar till nationella prov i svenska. Ser fram emot det , men det kommer bli högt tempo och mycket jobb. Alltså, allvaret börjar igen. Jag börjar mer och mer känna ansvar för mig själv, vilket både är positivt och negativt. Det positiva är väl att jag lär mig ta ansvar för mig själv. Det negativa är att jag inte kommer ha lika mycket fritid.


Denna terminen ska jag verkligen jobba hårt med skolan. Ska inte bry mig om vad folk säger till mig om det. Men ska ta skolan på allra högsta allvar. Och denna gången ska jag klara det. Jag ska bort från denna skolan( inget ont om skolan, jag trivs hur bra som helst där, men jag vill vidare) Har bestämt mig att gå VVS linjen. På universitetholmen. Ska börja söka imorgon. Andrahandsval har jag inte riktigt bestämt mig än. Ska fundera riktigt på det nu under kvällen och skoldan imorgon. Ska ha en tid med CYO imorgon. Idag blir det inte så långt inlägg. Men vissa personer klaga på att jag uppdaterar dåligt. Men jag har inte så mycket tid vid datorn.

Hoppas ni har läst igenom förra inlägget noga. Om inte, så se till och gör det.


Idag startades första träningen. Kändes skönt, MEN, där finns vissa brister, t.ex mitt spärrspel, bör nog slipa till det lite. Första slagen känns hur bra som helst. Och ändring från förra inlägget, jag ska till lund och inte tomelilla. Ska spela med " gubba" laget istället. Varför jag ska spela där , tar jag inte upp, personliga anledningar. Är ni ändå så nyfikna så får ni fråga mig när ni träffar mig. Men det kan ju va kul och känna sig som en "gubbe" hehe...


Som jag sa, inte så långt idag. Men håll utkick det kommer ju ändå långa inlägg då och då. Så håll ögonen uppe. Och hoppas ni tycker jag skriver bra. Annars får ni gärna lämna en komentar med era synpunkter så tar jag det åt mig och bygger vidare på.


Ha en bra kväll. // Alexander Nerbring.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas studierna går bra ;)

2009-01-07 @ 21:01:03
Postat av: Jimmyboy

Hoppas studierna går bra ;)

Gubbalaget kanske vill ha yngre med sig så de inte verkar gammla :P

2009-01-07 @ 21:05:32
Postat av: Jimmyboy

Hoppas studierna går bra ;)

Gubbalaget kanske vill ha med yngre, Så de inte verkar gammla :P

2009-01-07 @ 21:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0