Kanske kanske...

Det kanske finns en framtid för mig ändå. Har kommit in på det jag sökt på till gymnasiet. Framtidsgymnasiet i Arlöv. Det känns riktigt bra. Det kommer vara underbart att börja ettan istället för ett år till på IV. Fast, kommer ändå sakna Bellevue, det är där, lärarna lärt mig så sjukt mycket, jag ´mognade till under tiden på IV! Jag skrek av lycka när jag läste att jag kom in på Framtidsgymnasiet, ska läsa VVS och Kylteknik där. Annars så leker livet nu. Är fortfarande tillsammans med världens underbaraste flicka.

Har precis slutat jobba, första veckan ledig, ska bara njuta av livet. Har varit i bakken med massa vänner, underbart, och billig öl var där. hehe. Så de va nice! Annars, har jag bara tagit det lugnt den senaste tiden.

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva, det var längesedan man skrev här...


Aja, fortsatt trevlig sommar och hoppas vädret håller i sig som det är nu...


// nerbring a.Ka JessiicasPojke!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0