Lyckan inom mig...

skrivit den 9/6
Lyckan inom mig är svårt att beskriva just nu, FÖRSTÅR NI? JAG KLARADE SKOLAN, JAG FIXADE ALLA BETYG! fan! jag är riktigt stolt över mig själv nu. Jag har kämpat in i det sista, och det har visat sig ge resultat. Hade skolbal igår, och det var riktigt roligt, och ännu roligare var det att min flickvän var med också.

En sak har jag lärt mig nu, har aldrig riktigt trott på mig själv, men nu fan, ska jag börja tro på mig själv i alla lägen. Det har varit ett tufft läsår i skolan, har inte haft råd med att slappna av med skolarbetet, och det har jag inte gjort, som jag sa, lyckan är obeskrivlig just nu! Jag är så himla lycklig just nu. Aldrig varit lyckligare. Kanske börjar ett bra liv för mig nu? Ett bra liv har jag redan, men ett ännu bättre liv.


skrivit den 11/6

Skolavslutning och sådant idag i skolan. Och det kändes skit bra, för jag kom dit för sista gången som en elev, jag kommer sakna det, det kan jag inte säga nåt om, men samtidigt vill jag vidare, och det får jag nu. Och det kunde inte bli ett bättre avslut, jag fick ett stipendium på 600 kr. Och motivationen lyder som följer, hehe

"Alexander har visat sig vara en go kille, trevlig att göra med och extremt mogen, och satsar allt han har på sina studier. Han är killen som hållt ihopa klassen, som sett till så alla får vara med på aktiviterna, han accepterar alla för vem dom är och visar respekt till både lärare och elever, och honom har vi en del att tacka för festen i måndags. Han har visat goda studieresultat. Och vi önskar all lycka i framtiden"

Ser ni? Jag kan också, jag är grymt stolt över mig själv faktiskt, första gången som jag är riktigt stolt över mig själv, sen kan jag också ägna ett tack till min älskade flickvän, Jessica. Hon har hjälpt mig med mycket, hon har stöttat mig igenom tuffa skoltider, då skolan gått trögt, då är det hon som sett till så jag ändå har kämpat mig fram, och det visade sig att funka, för nu fixade jag det. Och lycklig som ett svin är jag. Aldrig varit mer lycklig. Jag har faktiskt ett underbart liv, men jag har bara inte haft modet till att erkänna det. Och en sak har jag lärt mig, att alltid tro på mig själv i alla lägen, det är en viktig sak, för det kan ha betydelse, när alla andra inte tror på en, så tror man på sig själv, så visar man dom jävlarna, hehe...Sagan om pojken på Bellevue Gymnasiet är slut, kapitlet är slut, nu börjar ett helv nytt kapitel, nya äventyr, nya utmaningar och nya vänner!


Nu är det sommarlov, men det känns inte som det, för det regnar ute...typiskt svenskt väder...

Allt för mig för denna gången.


// Alexander Nerbring.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stipendium och allt, Nerbring var stolt och GRATTIS! Kram

2009-06-12 @ 00:40:49
Postat av: Stickan

Kanon, Jättebra, STORT GRATTIS Alex. Väl värd stipendite om jag kunde skulle du ha ett från bowlingen. NJUT nu och ha en GO Sommar

2009-06-12 @ 17:50:56
Postat av: Calle

Grattis alex.. kul som fan :) ladda nu upp infør en ny hærlig sæsong så ses vi i augusti... pews calle

2009-06-15 @ 13:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0