Besviken...

Är så jävla besviken på dig, trodde verkligen vi hade något...men du har visat dig vara falsk du fattar ingenting. du vet inte vad du har gjort, du har sårat mig så sjukt mkt , dra åt helvete rent ut sagt. Att du påstår att du gillade mig, och sen går o snackar skit om mig, det är så jävla falskt. Har tappat förtroendet för kärleken. Finns inte någon som är äkta. Nej, jag ska vara singel så länge jag kan.


Och matchen idag gick åt h*elvete. Förutom att vi vann, det var ju det som var viktigast. Och jag börjar fundera över om jag är värd att spela i Team Malmoe. Jag säger detta själv " jag betede mig idag som en jävla idiot" Nu slipper den gubben som jag "bråkade" med idag säga det. Ni som spelar bowling, stämmer det att publiken får säga vad han/hon vill till spelarna men säger spelaren tillbaka är det ett regelbrott? DET ÄR SJUKT! Och jag visste inte ens vem den gubben var. Han kom bara fram till mig och min lagledare, " ta ut den jävla idioten" Ska nån i publiken ens få säga så till en spelare?
Gah! Spyr bara jag tänker på det. Den som kommit på den regeln(ifall det stämmer) bör nog tänka efter om det ens är rimligt att ha en sån regel. För vi säger att jag sitter och kollar på en bowlingmatch, och säger " jävla idiot" till en spelare, det är ju självklart att spelaren blir sur. Det är inte lätt och bara skita i att svara tillbaka till en sån person. Så någon som vill svara? Är jag värd att spela bowling? Förtjänar jag att spela i den gule tröjan? Förtjänar jag ens att leva?

Nej, det blir en lååång funderare på detta. Ska det vara såhär, tar jag en paus med bowlingen. Sen får vi se vad som händer. Om jag känner mig mogen att komma och börja bowla igen.


Nu är det endast 15 dagar kvar tills jag blir 17 år. Fest? JA. Haha, även om 17 år inte är något att fira. Det betyder ju, bara ett år kvar tills man är 18 =( Haha.



Nu är det slut på tankar. Jag tackar alla i mitt lag att ni ens har tålamod med mig och mitt idiotiska beteende idag.

// Alexander Nerbring.


Kommentarer
Postat av: becca

asså försök att ta ut ilskan på planen ist =/ visst jag vet det är svårt men försök :/ o ja du är värd att leva, för såååå många gånger du hjälp mig. tack för alla dom gångerna & du vet hoppas jag att jag finns här dag som natt 24/7 .. ring elr messa ba <33

2009-03-01 @ 18:21:46
Postat av: Zinskey

där ser du, Nerbring. Du har vänner som bryr sig om dig. Glöm aldrig det här. Man har alltid sina vänner. Vad som än händer under dagens gång så har man alltid sin familj och vännerna i slutet av dagen.

2009-03-01 @ 18:32:39
URL: http://nilsjurdzinski.blogg.se/
Postat av: Robin

Aleeex du vet att vi alltid är här för att hjälpa dig det är inget annat vi vill än att hjälpa dig <33

2009-03-01 @ 19:05:52
Postat av: jimmyboy

Du har kort stubin i vissa lägen, men de har alla nån gång ;)

Och den gubba fan kan inge om Bowling.

2009-03-01 @ 19:17:46
Postat av: Emelie

det e bara att jobba på att hålla humöret uppe och som ribin sa, vi är här för dig och vi ställer upp om du vill ha hjälp, men du måste vijla ta emot den åxå.. <3

2009-03-01 @ 19:22:42
Postat av: Julia :)

Fan vad lågt att säga så till en spelare.

Jag menar, man kan ju tänka vad man vill, men fan inte säga så!

Blir sur bara av att läsa, asså gaaaaaaaaah :O

Och alla förtjänar att leva.

Jag finns alltid här för dig om du vill prata :)<3

2009-03-01 @ 20:43:17
Postat av: Pippin

Tyvärr är det så att en på läktaren får säga vad han vill till en spelare. Det gäller i alla sporter. Gå på en fotboll eller hockey match o hör på hur publiken beter sig. Senast idag på bandyn på TV. Hela Hammarby laget blev utskälda av sina egna supportrar...Det är där som den mentala biten ska ta över. Låt dig inte påverkas av det!!! Man gör lätt det om man visar ett dåligt humör och släpper ut sin vrede på omgivningen. Du är en spelare i väldig uppgång och utveckling, och det har gått fort från 150 till 200 i snitt per match som du har för tillfället. Kanske lite för fort för att man ska kunna hantera saken. Lägg inte all kraft på att alltid få strike i första slagen. Det får du inte och ingen annan heller. Missar du fokucera på nästa slag. Det slag du precis slagit kan du inte ändra på. Men nästa kan du. Se vad du gjorde för fel och ändra det till nästa. Lägg focuset på att se och lära och inte visa motsånderen att du tappar focuset. Sen är det ett lagspel. Laget kan förlora en match pga att man uppför sig dålig på plan. Laget i bowling kan förlora matchen på protest, trots att man kanske vann den. Gå ut på banan och lägg bort alla kvar på dig själv och ha kul och om inget annat så tänk på laget. Du är ung och du utvecklas. Ha kul på banan!!!

2009-03-01 @ 20:56:51
Postat av: Calle

Sæger bara AMEN till Pippin (Æven om vi inte e i kyrkan)

Alex, du vet vilka dina vænner ær och vi finns hær før att støtta. Men som Emelie sæger du måste ta emot ocskå. Du ær på uppgång en snabb sådan. Ha roligt æven vid motgång.

2009-03-02 @ 09:04:19
Postat av: Nerbring

Mjo, men det är det Stickan och många andra har tjatat , tjatat och åter tjatat på mig. Varför går det inte in i skallen? Nej,fan jag skäms. Ber om ursäkt för mitt beteende igår...

2009-03-02 @ 13:50:09
URL: http://juniornerbring.blogg.se/
Postat av: Sticka

Jamen Alex, bara att du nämner att jag tjatar om just detta visar att NÅGOT fastnat iaf. Kom igen och istf bli förb... HA KUL. Du har utrymme till det.

2009-03-02 @ 15:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0