GaaaH!

Japp, nu är jag arg igen. Eller igentligen inte men. Bowlingen idag började bra, med 191 i första serien, SEN sjunker det till 168 och 165 och som vanligt tappar lilla idioten alex humöret, och sen bara för det blir man utskälld på FEL sätt. VARFÖR? Den personen hade gärna fått säga till mig, det har han rätt i, men sen att han går över gränsen och tar tag i mig som om han skulle slå mig på käften gör saken värre. Jag är nästan 110% säker på att hade det varit någon annan som tappat humöret hade ingen sagt till honom/henne.


Men det är klart, alla ska vara emot mig. Varför vet jag inte. Ulf Österlindh, Alf ekelund och Stickan( dom LL jag har haft för de mesta) är BRA lagledare, dom vet hur dom ska säga till mig på rätt sätt. Jag blir bara trött på de, så fort det är jag som tappar humöret så hugger folk direkt och säger till mig, men sen när det gäller någon annan så är det lugnt. Ehm. okej. Normalt., Sorry, men det lutar mer och mer åt att jag bytar klubb inför nästa säsong. Ska det vara så här hela säsongen ut, blir det nog inget spel i TM längre. Tyvärr. Jag vill inte byta klubb och gör nog inte det i första steget, men fortsätter det så här så bytar jag för mitt eget bästa. Sorgligt men sant. Nog om detta, vi vann matchen i alla fall.




Ett stort tack till alla som gratulerat mig idag. Och jag har haft en bra dag ( kunde blivit bättre avslutning på de) Men fick ett par jeans av älsklingen idag. Och dom var fina. Tack älskling, jag älskar dig <3





Kommentarer
Postat av: Calle

Alex.... du måste lära dig att fokusera på spelet och inte det runtomkring.. jag tror det kvittar vem som är lagledare och det kvittar vilken klubb du än spelar i. Har du ingen tydlig fokusering på spel och humör så blir det inte bättre. Hårt men sant. Ta dig nu i kragen å gör det bästa av dom sista matcherna som är kvar på säsongen. Ha roligt på banan du har bowlingen i dig...



2009-03-16 @ 23:57:55
Postat av: pippin

Håller med Calle. Fokusera på spelet. Sen ta inte allt så personligt och så negativt. Det finns människor som har mycket mer erfarenhet än dig och lyssna och lär i stället. Stanna upp och tänk efter om dom kanske kan ha rätt i det dom säger, innan du reagerar. Kom ihåg våga ha kul och även du kan missa. Man får inte strike i varje slag.

2009-03-17 @ 11:24:22
Postat av: krille

Men vissa har fått en tagg till Alex, precis som när Mattias var med i Söderkulla. Men sen när andra bär sig dumt åt sägs det inget...

2009-03-17 @ 23:27:16
Postat av: Zinskey

Lyssna på vad Calle och Pippin säger Nerbring. Allt stämmer, och det är så det är bara. Allt handlar om att du ska fokusera dig på DITT spel och ditt nästa slag. Inte vad som händer runt omkring eller det slaget du precis gjort. Fokusera istället hur du ska förbättra ditt nästa slag om du gjort misstag ;) Peace out!

2009-03-18 @ 23:07:03
URL: http://nilsjurdzinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0