God natt!

Tänkte skriva ett litet inlägg innan jag går och lägger mig. Denna dagen har varit ändå rätt chill och ändå rätt tråkig. Vilken kombination, eller hur? Det började med att jag vaknade klockan halv 10. Stack till värnhem där jag skulle va med klassen på burger king och käka, vi fick 70 kr att käka för där. Sen vidare till laserdome. Rätt trevligt att vi gör saker då och då där vi inte har skola, det behövs ibland.

Sen bar det av och träna och det kändes så sjukt bra. Spelet, alltså. Allt sattes perfekt. Även om resultatet kunde blivit bättre, men spelet kändes sjukt bra. Nu ligger man i sängen och ska snart sova. Skit trött och ska upp tidigt imorgon. Ska till bowlinghallen. Brocupen. Är inte speciellt taggad, men i och med spelet kändes bra idag, så varför inte imorgon? Och jag har inte skrivit detta i bloggen:

Jag och Jessica är tillsammans. Den 2 mars 2009 blev vi ett par. Och jag är sååå lycklig.


Men nu kommer jag inte på vad jag ska skriva mer och nu ska jag sova. Ha de bra allihopa och trevlig helg. God natt.


// Alexander Nerbring.


Kommentarer
Postat av: Zinskey

Önskar er båda lycka till :D <3

2009-03-08 @ 01:34:30
URL: http://nilsjurdzinski.blogg.se/
Postat av: jessica pålsson

Yeahhhh 2mars 2009 HE HE! vilken grym dag;) <3<3 e också shit glad we gonna work it out baby! <3 Love!

2009-03-09 @ 23:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0