Jag känner en riktig lycka inom mig.

Japp, som ni ser i rubriken så känner jag en extrem lycka i mig själv. Igår, när jag la i sängen med älsklingen så tänkte jag efter. Lycka har jag extemt mycket av och lever lyckligt. Jag är så lycklig så jag sket i o tappa humöret idag på matchen när det stretade emot. Och det visade sig att det hjälpte att INTE tappa humöret, för jag landade på 753 vilket är godkänt för mig. Första serien hade jag 148, andra 257, tredje, 200 och sista 148.

Jag har haft en uuuunderbar vecka med Jessica. Vi träffades varje dag, hade sjukt roligt och sjukt mysigt.


Skriver mer imorgon. Är helt slut.


Älskar dig jessica pålsson<3

// Alexander Nerbring

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad glad jag blev när jag såg detta inlägg. :) Lycka inombords är den bästa känslan man kan ha, så fortsätt så. :) Ha det gött, kram!

2009-03-22 @ 22:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0