Jag

Detta inlägg ska enbart handla om min flicka.  Hmmm. Var ska jag börja? Jag älskar dig riktigt mycket. Jessica Pålsson. Den 2 mars klockan 00:15, dagen det blev du och jag, Alexander Nerbring och Jessica Pålsson. Dagen du vände upp och ner på mitt liv. Dagen jag blev lycklig igen. Mitt hjärta tillhör dig älskling. Du är så extemt vacker, men det är inte därför jag älskar dig, jag älskar dig för du är den du är, omtänksam, underbar och bästa av allt, du älskar mig för min insida, så som jag älskar dig.Du är speciell, och det finns bara en som du. Och det älskar jag. Jag hade kunnat skriva en hel bok om hur jag känner för dig. Jag har aldrig kännt lycka, men det gör jag nu. Och jag bryr mig inte om va folk tycker, jag vill att du ska va min för evigt. Ever and Ever baby<3 När jag är med dig så kan jag inget annat än och le för mig själv. Jag älskar dig då,nu och för evigt. Dessa två veckorna har varit dom två bästa veckorna i mitt liv. Du gör mig knäsvag, ditt fina leende som passar perfekt till ditt utseende=$ Du gör mig galen, galen av kärlek. Och det är så det alltid ska få vara. Jag älskar att ha dig vid min famn och jag vill kunna skrika ut ditt namn. Ever and ever babe. Jag älskar dig.         2 mars 2009 klockan 00:15. Bästa dagen i mitt 17 åriga liv.   // Din Alex<3

Kommentarer
Postat av: Zinskey

This is what love is all about... BRAVO! =)

2009-03-19 @ 22:27:15
URL: http://nilsjurdzinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0