Life is really a BITCH!

Nej, fan vad allt har dålig tajming just nu. Detta som hände i fredagskväll, det är SJUKT. Detta behövdes verkligen inte i mina tankar just nu. Verkligen inte. Sämsta tajmingen någonsin. Att du kan göra så mot en 20 år yngre tjej är sjukt. Du förtjänar inget annat än döden, eller livstid i fängelset. Ursäkta mitt språk men är så fruktansvärt sur så jag inte vet vad jag gör, har inte fått en minuts sömn i natt ens.


Har nationella prov i engelska på fredag, så detta kom verkligen inte i rätt tid. Fakk också. Och ni som undrar vad detta handlar om , fråga mig personligen, detta är ingenting jag ska skriva på nätet så alla kan se det. Men frågar ni mig och jag kan lita på er så kanske jag säger. Är så trött, så jävla trött på skit. Du är över 40 år och går på nån 20 år yngre, hur mogen får man va? Din sjuka jävel. Hoppas du läser detta också. Hoppas du blir dömd så du får ångra dig stort för vad du ställt till med. Du har sårat tjejen för livet, ett stort hål i hennes hjärta som inte kommer gå bort, det kommer följa henne livet ut. Är du inte riktigt klok? VEM FAN TROR DU ATT DU ÄR? Det var verkligen tur för dig att jag inte var där som det var tänkt. Som sagt, ursäkta mitt språk. Mitt huvud är "stenat" just nu. Har inte kontroll över vad jag gör. Så ni som respkterar mig, skämta inte med mig dom närmsta dagarna. Är så långt irån på humör man bara kan vara.
Får se om jag ens orkar träna i veckan. Som jag skrivit ovan, det är så jävla dålig tajming på ALLT. Jag säger såhär: Mitt liv är som en låååång berg-dal-bana. Jag faller ner, sen orkar jag klättra upp. ,men lika snabbt som jag kommit upp, faller jag bara ner igen. Jag vet överhuvudtagen inte om jag orkar leva med detta längre. Life is a bitch!


Orkar inte skriva mer. Gå o skjut dig själv din jävla idiot! 40 år? Man kan tro att du är 12.


// Alexander Nerbring


OBS! Inget mer skrivande för mig i bloggen denna vecka, måste lugna mig, så det inte blir så här " aggresiva" inlägg mer.


Kommentarer
Postat av: jessica pålsson

Tack för allt stöd Nerbring <3 att du kom till mig ida den 9/3 betydde väldigt mycket för mig!! <3<3 love! Ps: skulle hälst nt vilja att du sa nått till någon förrän du har frågat mig sj..vill nt de ska komma ut till alla PUss

2009-03-09 @ 23:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0