Livet är inte så dåligt...trots allt.

Jag har tänkt efter hela veckan, livet är inte så dåligt som jag får det att verka. Jag menar, jag har en mamma, en pappa, två bröder, mina vänner och sist men inte minst viktigast, min flickvän. Är livet dåligt om man har dom? Nej, absolut inte. Sen att det går ut över min bowling och min skola när det händer saker, kan inte jag hjälpa.


Jag är glad och positiv igen, speciellt idag, för idag fyller jag 17 år: Bara ett år kvar till 18 hehe de é najs!
Dagen började med att man blev väckt av mormor och morfar, dom gratulera mig. Sen stack jag till skolan och där sjöng dom för mig i skolans matsal( pinsamt värre,) haha. Sen nu väntar jag på min flickvän jessica, hon kommer hit med en liten present :D hihi. Sen ikväll ska man spela match. klockan 20:00.


Har inte skrivit här på länge, någon som kan hjälpa mig att komma igång? *L*


// Alexander Nerbring

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis ;D

2009-03-16 @ 17:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0