Många tankar men kan inte sätta ord på dom.

Japp, som ni ser så har jag sååå många tankar, men svårt och sätta ord på dom, jag har så mycket saker jag vill göra, säga och ha. Men det går inte, med den ekenomin jag har, har jag bara råd och köpa ett par jeans per månad. Det är sjukt. 525 kronor har jag per månad. Och jag har så många tankar jag vill sprida ut genom låtar och här i bloggen, men när jag väl ska sätta mig ner och skriva, då försvinner dom. Kan någon hjälpa mig? Vill sååå gärna satsa på musiken, för jag känner att jag har något riktigt stort på gång.


Idag, har man varit i skolan först. Rätt chill dag i skolan idag. Sen träffade jag min kontaktperson och stack och käkade pizzabuffé. Sen efter skolan stack jag till triangeln och träffade älsklingen. Väl när vi kom dit, så gick vi runt och hon köpte ett par solglasögon till mig, hehe. Tack älskling.


Nu är jag tillbaka med detta, ska jag byta och gå till Kulladal? Eller ska jag stanna i Team Malmoe? NI får jätte gärna hjälpa och snacka med mig om hur jag ska göra. Har till den 10 maj och tänka helt klart på det.(tror jag).  Jag trivs som fisken i vattnet i Team Malmoe, MEN, jag vill spela med lite fler seriösa ungdomar, det är bara jag, robin j , niklas a och nån till som satsar seriöst. Resten tramsar på träningarna. Även om man säger till dom att ta bowlingen på allvar så kommer dom bli någonting, Men det är ingen som lyssnar. Jag har snackat med några styckna i både min klubb och i Kulladal, olika åsikter, vissa tycker jag ska stanna kvar och inte "överge" min klubb. Vissa säger att jag ska prova på att byta. Och den som sa att jag överger klubben om jag bytar, överger man sin klubb för man bytar klubb om man tänker på sin utveckling? Det tycker jag är lite överdrivet och tycka att jag överger Team Malmoe för att byta till Kulladal, OM det nu blir så. Jag är även med i ungdomskommitén och om jag stannar kvar i klubben, så är jag mycket intresserad av att vara kvar i ungdomskommitén och hjälpa till och göra klubben och ungdomssidan bättre.


Jag hoppas inte styrelsen eller min tränare tycker att jag överger klubben ifall jag bytar, det vore synd och bli "ovän" med en klubb man tillhört länge, eller ja söderkulla i alla fall.


Nu har inte jag så mycket mer att skriva.


Har du en dröm, om vad som helst, vill du bli stor inom en sport, musik eller något annat, ge ALDRIG upp den drömmen, för vem vet, en dag kanske det är du som spelar i landslaget och blir proffs, eller blir en stor artist. Ge Aldrig Upp En Dröm Som Du Nån Gång Haft. Lägg gärna ner mycket tid på det du vill bli stor i.

Jag stog ensam kvar, men klättra sakta men säkert upp igen, och wips! Jag har lyckats, med en dröm! Jag hade en dröm om att bli lycklig och vara stark som jag var för några år sen. Nu har jag lyckats!  







Kommentarer
Postat av: Stickan

Hej Alex

Du vet att jag inte tycker att du sviker TM om du bytar. Men jag undrar om du riktigt tänkt igenom vad du har och vad du får. Kollade lite på t.ex. hu många sserier du lirat och jämförde med Kulladals ungdomar. Det skiljde massor. Sen var no Alex M. intresserad att komma tillbaks och det tycker jag säjer en del. Du borde kanske prata med Matte vad han tyckte hur det var i Kulladal. Ja, som jag sa; beslutet är ditt. Om du vill prata med mig så vet du var jag finns. Jag är din vän.

2009-03-26 @ 20:15:13
Postat av: Johanna

Jag ska också byta klubb, vilket en tog väldigt hårt. Hon tyckte att jag övergav klubben i svåra tider, för vi inte har mycket tjejer kvar. Jag älskar Astoria och alla män som kvinnor och ungdomar som är där, men det är ju mitt val och ingen annan. Jag gör det för att jag vill utvecklas mer. Så gör som du vill, du har din egen vilja och du gör som du vill! Kram!

2009-03-26 @ 20:43:30
Postat av: Nerbring

Jo, johanna, det är sant, men man kan ju fråga om tips och råd...för vad jag vet så är jag mycket omtyckt i klubben o så, trivs gör jag.

2009-03-26 @ 21:03:10
URL: http://juniornerbring.blogg.se/
Postat av: Johanna

Såklart man ska göra det, sen får man välja själv. :) Hoppas du vet vad du ska göra, ha det bra killen. :D

2009-03-26 @ 22:08:37
Postat av: Evii

Jag tycker att du ska göra det som känns rätt och oavsett vad du väljer, om du väljer kulladal så tror jag att du alltid är välkomen tillbaka til TM och om du stannar i TM så finns kulladal där om 1 år, eller flera år man vet ju aldrig. jag hoppas att du fattar rätt beslut :D

2009-03-26 @ 22:25:44
Postat av: Farsan

Ta chansen i Kulladal. Hellre det än att stanna kvar och ångra att du inte tog chansen. Sen angående ekonomin så kanske det underlättar att fimpa för gott :-)

2009-03-28 @ 01:08:36
Postat av: Pidde

Varför bry sig idag 28/3 (med alla gula framgångar) , nu när du skall (?) byta klubb...

Kom ner på jorden , och lugnare lite ,tack !

P.S. Farsan läser oxå dina inlägg , så föräldrarna bryr sig SÄKERLIGEN om dig med , (sluta med dina neggo vibbar ??)

Tack för idag!

// Pidde

2009-03-28 @ 22:41:17
Postat av: Nerbring

Till Pidde: Varför skulle jag inte bry mig om klubbens framgångar? Det är klart att jag bryr mig, och det är inte säkert jag bytar klubb. Jag är öppen för förslag.

2009-03-29 @ 13:48:11
URL: http://juniornerbring.blogg.se/
Postat av: MatteN

Tror nog att det är bäst att stanna i Team Malmö om det står mellan TM och Kulladal.

2009-03-30 @ 18:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0