Vinden har vänt...

Ja, vinden har verkligen vänt. Jag har aldrig mått så här bra och aldrig varit så här pigg! Aldrig. Det känns riktigt underbart. Och jag har mina vänner och min flickvän och tacka det för. Och har snart en månad med min flickvän.
Och bowlingen känns KUL igen. Gah! Allt går uppåt igen, och då menar jag ALLT. Jag har börjat ta tag i skolan på riktigt nu. Det känns verkligen bra. Verkligen.


Idag började man 10:30, för hade nationella prov, uppsatsskrivningen. Det kändes rätt hyfsat i alla fall. Får se hur det gick om nån vecka. Och nu kan jag lova alla läsare till denna blogg, nu kommer det mer positiva inlägg. Dubbelmatch i Tomelilla på lördag, sen hem och duscha sen ska vi ha kalas för mig. Fyllde ju år för nån vecka sen.

Får berätta lite om vad man gjort den senaste tiden, bloggar ju inte lika aktivt längre.=(  Igår efter skolan, så stack jag och tjejen till stadsbiblioteket och pluggade, och jag säger er med handen på hjärtat, sticker Alexander Nerbring på sin lediga tid till stadsbiblioteket och pluggar, då är det riktigt stort. Jag är riktigt stolt över mig själv just nu. Jag säger såhär: " Mina motgångar har gjort mig stark" och det känns riktigt bra som sagt. Det negativa finns inte i mina tankar längre. Har aldrig känt mig så här positiv förr, aldrig. Vad har hänt med mig? Börjar jag bli gladare? Piggare? I vilket fall som helst så känns det UNDERBART.   I måndags spelade man lite bowling med Älsklingen och Patrik. Kul. Och i helgen spelade man två matcher, och jag var POSITIV då med, även vid motgång. I alla fall, i lördags i F2 mot BK Ecco. Vann vi!! GÖTT, serien är vår. hehe. Jag fick 781 och är nöjd. Och i söndags i lund. Vann vi då med, och där fick jag 753 med mycket berg och dalbana. Började med 148, och i normalt fall brukar jag tappa humöret där, men jag sket i det och var positiv, och vad händer då? JO, jag går in i andra serien och får 257! Och fortsätter i 3de med 200. Men sen faller jag ner, till 148 igen, men jag var lika positiv ändå. Livet är underbart ibland!


Igår, tillbringa jag eftermiddagen med min flickvän. Vi har alltid lika kul tillsammans. Och du är så himla underbar. Jag Älskar Dig Mer Än Någonting Annat. Alexander och Jessica, så stavas äkta kärlek.


Nu har man skrivit av sig lite. Och ska ner och träna ikväll.


Som sagt " Mina motgångar har gjort mig stark, jag har använt mina motgångar till att bygga upp det och vända på skiten, och det tog lång tid, men jag har äntligen lyckats"


Vakna alltid med ett leende på läpparna med förhoppningar om att detta ska bli en toppen dag!


// Alexander"Kingen"Nerbring.

Kommentarer
Postat av: Abas

Ta vara på glädjen du har ;)

2009-03-25 @ 13:45:20
URL: http://theundertakeer.blogspot.com
Postat av: Zinskey

Härlig, Nerbring. Verkligen kul att höra att du mår mycket bättre. Portstätt blicka framåt! <3

2009-03-25 @ 16:55:31
URL: http://nilsjurdzinski.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är Lycka att läsa så mycket positivt. Fortsätt så! Kram!

2009-03-25 @ 19:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0