As long time ago...

Tjena det var längesedan! Har inte haft så mycket tid framför datorn, så har inte kunnat skriva. Tänkte berätta om va som hänt dom senaste dagarna/veckorna. Har varit med vänner, grillat, uppträtt, underbara dagar med flickvännen.
Har levt livet. Livet är underbart just nu. Känner mig positiv som aldrig förr och det känns riktigt riktigt bra. Aldrig kännt mig så här lycklig. Gött mos!

Uppträde som jag sagt den 6 maj på Arena 305. Och det gick väl bra.  Enligt dom flesta var det bästa jag gjort musikmässigt. Och det kändes bra då jag fick beröm av SuuZ( radioankare på DinGata 100.6) Kanske inte något att skryta om men men...Ska uppträda den 3 juni på samma ställe. Kom dit denna gång, det var inte en enda som kom dit från min bowlingklubb mer än Robin. Visst, det kanske inte är er musiksmak, men det är intresanta texter och trevligt folk och så. Så missa inte det denna gång.

Bowlingen börjar närma sitt slut. Och avslutningen kunde varit bättre. Men som jag sagt, jag är totalt sett nöjd med säsongen, det har varit upp och ner hela säsongen, men har slagit hela 5 nya pers. Är det inte bevis på att man blivit bättre? Jag har än så länge inte lyckats komma över 700 på 3 serier. Denna säsongen har jag varit nära 3 gånger. 678, 685 och nu i söndags 689. Det kommer väl någon gång. Hehe. A laget blev klart för Elitserien. Så, va ska man säga? Det var di gules säsong denna gång. Trots allt. Och vad menar jag då med "Trots allt" ? Jo, det krävdes kamp in i den sista omgången för att vi skulle bli klara för kval uppåt. Och det fixade dom/vi. Och A teamet har haft det tufft hela säsongen. Men, nu har väl dom som snackat lärt sig. Haha. Ser fram emot nästa säsong.



Jessica? Den bästa känslan inom kärlek, är när man är nykär. Och jag blir nykär varje dag. Du gör mig som sagt, galen av kärlek. Oh nu börja jag tänka, vad ska jag skriva för att förklara min kärlek till dig? Det går inte, eller jo det går, men det krävs livet ut för att skriva ner mina känslor för dig. Du är den jag aldrig ens kunnat drömma om. Oh varje gång vi inte är med varandra, saknar jag dig så mycket. Jag älskar dig då,nu och förevigt. Du oh jag livet ut. Right? Älskar dig Jessica<3



Nu har ni fått en uppdateringen.

Glöm INTE och kommentera. Hur ska jag annars veta om ni tycker om och läsa min blogg eller inte om ni inte kommenterar? Så sätt igång och kommentera. Ciao!

// JessiicasPojke!<3

Kommentarer
Postat av: Stickan

Hej Alex

BRA jobbat. Kanon att du är positiv, det är bra att ha som bakgrund när det tar emot. För det gör det ibland. Livet är inte alltid rosenrött, så ta vara på det när du har det. Ha de redit gött.

2009-05-11 @ 19:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0