Känner en stooor lättnad inom mig...

Jag känner en extremt stor lättnad inom mig. Allt det tunga , det har bara sopats under mattan. Jag kunde för en gångs skull, spela en bowlingtävling, göra ett pinsamt resultat, (620 eller mindre) UTAN att tappa humöret, jag kanske inte var världens gladaste, men jag var positiv, gnällde inte över förra rutan, utan jag gick vidare till nästa ruta och förbättrade slaget. Fan va najs!

Inte nog med det, jag har haft en toppen lååånghelg! Helt jävla underbart. Aldrig känt mig så här lycklig för jag haft en toppen helg. Samtidigt som min lycka fortsätter så fortsätter det fina vädret. I torsdags så var jag och min flickvän i höllviken och "firade" valborg. Vi tyckte inte det var jätte roligt, men trevligt, så vid 10 tiden stack jag och jessica hem till mig, och var vaken tills halv 6 något sånt? Sen i fredags var vi på Jannicas 18 års fest, DET var roligare. God mat, trevligt umgägne(hur det nu stavas) Bra musik. Det blev lite mycket öl. Haha. Sen igår, grillade jag och Jessica med min pappa och Alice, och mina två bröder. Det var najs. Ännu mer god mat och dryck. Senare mot kvällen kom Kim och Amanda dit. Och det hände något speciellt igår också.

Jessica? Vi hade två månader igår. Helt underbart. Jag har aldrig varit så här kär i hela mitt liv, när du är vid min sida, ja, då svävar jag på moln. Jag trodde bara såna tjejer som du fanns i en dröm, men du har uppfyllt min dröm! Min kärlek för dig, blir bara starkare och starkare. Ärligt talat, så är du den bästa som finns. En annan tjej hade jag aldrig kunnat tänka mig, ingen tar din plats i mitt hjärta, INGEN. Ingenting kommer emellan oss två. Jessica Pålsson hjärta Alexander Nerbring, det är så man stavar äkta kärlek. Ever And Ever Baby<3 det är så vi alltid sagt, och då ska det vara så.
Och återigen, förlåt för jag kan vara ett svin ibland. Jag Älskar Dig med hela mitt hjärta. Och dör du, dör jag. Det finns ingen NerbringJunior utan Jessica. Jag älskar dig, glöm aldrig det! <3


Nu är det snart dags igen, då Alexander Nerbring står på scenen med musiken. Onsdagen den 6 maj. Står jag på scenen på Arena 305. kl 19:00 tror jag det är. Kom dit mina vänner.


Nog för idag, nu är  bloggen uppdaterad. Hehe.


// JessiicasPojke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0