Snubblade på mållinjen...

Japp, ni ser rätt, jag snubblade på mållinjen! Det känns tungt, tyngre än allt annat skit jag fått ta emot. Och nu snackar jag om skolan. I matten, jag behövde G på nationella provet för att få G i slutbetyg, va tror ni händer? Jo, för att få godkänt på nationella, behövde man 21 poäng, och jag fick 17. 4 poäng ifrån, 4 poäng!!! Snacka om att jag föll på mållinjen! Och ett år till på IV. Det känns, som sagt , så himla tungt.

OM det tvunget ska finnas något positivt med att gå om IV. Är väl att jag har bara matten jag behöver fokusera mig på. Vilket känns bra, men det känns ändå kasst, var så nära så så så nära. ETT helt år till på IV. Gah! Jag som har kämpat som ett svin med skolan, jag har gett allt! Så mycket att jag blivit aggresiv för att jag kände pressen i skolan.


Pallar inte skriva mer. Skriver mer imorgon. Kommentera och få mig tillbaka till den positiva linan!


// Alexander Nerbring

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bara till att kämpa på Alex.

Du klarar det nästa gång även om det krävs ett år till, plugga på bara. Sköt om dig. :)

2009-05-26 @ 23:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0