14 år...

Denna text vill jag tillägna min tränare Stig Johansson. 14 år har jag haft dig som ungdomstränare. 14 år. Och du har hållt på med ungdomsverksamhet i hela 35 år. Som nu har valt att lägga av helt. Det kom faktiskt som en chock för mig, jag har aldrig trott att han skulle bli gammal, men även han är en människa så han blir gammal, och det kommer en tid i sitt liv då man får nog, eller orkar inte eller så finns inte lusten där...eller något annat... Men hela Team Malmoe kommer sakna "Stickan" I alla fall jag, han har lärt mig en himla massa saker, tja, även utanför bowlingen. Jag har sett honom som en stor förebild...35 år, det blir svårt att slå det...All kärlek till dig Stig. Du är bäst. Nu kanske jag talar för alla ungdomarna , och ja, även klubben...du är hjärtligt välkommen ner och hälsa på. 

Då jag märkt , eller det gjorde jag iofs för läängesedan, min blogg, börjar bli lite ointresant? Fortsätta blogga? Orkar jag lägga ner massa tid på att skriva när ingen tar sig tid och lägga en kommentar?  Man vill ju ha respons på det man skriver, känns ju som man skriver till en vägg...Aja, det blir inte ofta jag skriver vilket fall som helst.


För övrigt har jag kollat på IFK Göteborg och Malmö FF. Och vilken match, tja kanske inte den bästa matchen, men att vinna 2 - 0 borta mot Götet är inte världens lättaste uppgift...Men domaren hade nog inte koll på klockan, i andra halvlek blev där 4 minuters tilläggstid, men han blåser av efter 5 minuter... ? Aja, ska inte klaga, MFF vann och det är det viktiga...


Nu ska jag sova...Ha de bra gott folk...

Kommentarer
Postat av: Stickan

Många stora TACK Alex. Men visst skall du fortsätta bloggen, om inte för andra, så för dig själv.

2010-04-29 @ 23:39:28
Postat av: Johanna

Fortsätt blogga ;D Sen att malmö vann över Ifk är inte så svårt förtillfället. De suger ju, alltså ifk. ;D



Sen även om du inte bloggar så ofta så ser man fortfarande framemot ett inlägg då och då. :) kram

2010-04-30 @ 17:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0