Kärlek, störst av allt på jorden?

Kärlek kärlek kärlek... Varför är det så härligt med kärlek? När det finns så mycket problem inom kärleken... Kärlek kan vara en dans på röda rosor Kärlek kan vara ett helvete Kärlek kan vara ljuvlig Kärlek kan vara otäck Kärlek kan vara underbart Kärlek kan vara allt mellan himmel o helvete. Det finns oändligt många tankar om kärlek Det finns dom som har tur i kärlek som träffar en person och lever med den resten av livet. Det finns dom som träffar massa rövhål som bara leker med kärleken innan dom tillslut hittar rätt. Det finns dom som är olyckligt kära Men vägrar släppa och ge upp personen. Jag är en av dom som saknar kärleken Jag vill ha en tjej som jag kan vara stolt över att säga "hon är min flickvän" Jag vill kunna bli älskad och säga att jag älskar dig till en tjej Jag vill kunna känna mig trygg och säker med en tjej Det är så tråkigt och vara ensam. Jag vill vara olyckligt kär Min äkta kärlek kanske redan varit? Eller så har min äkta kärlek stått rakt framför mig men jag missat det? En dag kanske det kommer som en överraskning När väl den tjejen kommer fram. Ska jag hålla fast vid henne och behandla henne med full respelt och som min egen prinssessa. En dag kommer jag bli lyckligt kär Och den dagen, kommer bli min bästa dag i mitt liv Den dagen, kommer min värld vändas upp och ner Jag letat ej, men jag längtar tills den dagen kommer. Verkligen längtar.

Kommentarer
Postat av: Matilda -Dagar av lycka

Hej,hej! Så gulligt skrivet! Tänk om fler killar hade kunnat visa och säga sådana känslor, hade världen kanske sett lite bättre ut!

Du som kille, kanske kan skriva ett inlägg om just killar, hur de tänker och varför de gör som det gör?! Avslöja den stora hemligheten! ;D

Ha det bra! Kram

2012-01-17 @ 19:19:08
URL: http://dagaravlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0